٨ سالن و ۲ پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون کووید۱۹ در شیراز، تجهیز و به بهره‌برداری رسید

شیراز(پانا)- معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بهره برداری هشت سالن و دو پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون کووید۱۹ در شهر شیراز خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
٨ سالن و ۲ پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون کووید۱۹ در شیراز، تجهیز و به بهره‌برداری رسید

علی اکبری گفت: نظر به سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با لزوم تزریق واکسن کووید۱۹ و بر اساس دستورالعمل های صادره برای سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به گروه‌های هدف، مراکز واکسیناسیون یاد شده تحویل نماینده معاونت بهداشت دانشگاه شد.

اکبری ادامه داد: بر اساس مصوبه‌های ستاد دانشگاهی کووید۱۹ و به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود نظیر نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزاتی، موفق به راه ‌اندازی هشت سالن ورزشگاهی و دو پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون افراد واجد شرایط شدیم.

او ابراز امیدواری کرد تا با واکسیناسیون تمام اقشار جامعه، هرچه سریعتر شاهد کاهش مراجعه به مراکز درمانی و ایمن سازی تمامی افراد جامعه باشیم.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز اظهار کرد: همزمان با آغاز پیک جدید بیماری کووید۱۹، نیاز به راه اندازی فوری سالن های واکسیناسیون ویژه افراد واجد شرایط است که این مهم با توجه به مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه و تلاش شبانه روزی کارکنان واحدهای تاسیسات، خدمات، حمل و نقل انبار و تدارکات مرکزی، در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار