جلسه ماهانه تشکل‌های دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - جلسه ماهانه تشکل‌های دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی با حضور روسای تشکل‌ها در سالن جلسات سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ماهانه تشکل‌های دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی برگزار شد

سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: هدف تشکل‌های دانش‌آموزی تربیت دانش‌آموزانی جامعه‌پذیر، اخلاقی و قانون‌مدار است.

رحمانی ادامه داد: دو ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی و تربیت‌اجتماعی و سیاسی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با فعالیت های تشکل های دانش آموزی در حوزه پرورشی و فرهنگی به طور مستقیم ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه هدف تشکل های دانش آموزی تربیت دانش آموزانی جامعه پذیر، قانون مدار و اخلاق مدار است اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تمامی حوزه ها از جمله آموزش و پرورش را تحت تاثیر خود قرار داد، دستگاه تعلیم و تربیت یک سازمان یادگیرنده است و این مهم در گذشته بیش از پیش احساس شد، مشارکت اولیا در نظارت و کنترل برای فعالیت‌های معلمین و همچنین در امر تدریس، تفهیم و حل مسائل دانش‌آموزان در یک سال گذشته رشد یافته است.

حسین عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی استان در این جلسه به اهمیت فعالیت تشکل های دانش آموزی در مدارس و ابراز علاقه مندی نسبت به حضور تمامی دانش آموزان در یکی از این تشکل ها گفت: هر دانش آموز می بایست یک نقش را در مدرسه بپذیرد، دانش آموزان در مجالس دانش آموزی خود را در معرض انتخاب قرار می دهند، بنابراین می بایست مطالبات سایر دانش آموزان را پیگیری کنند.

برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی تشکل ها با حضور بیشتر و موثر در فضای مجازی، عدم موازی کاری و هماهنگی بیشتر تشکل ها در اجرای برنامه ها و تشکیل جلسات ایده پردازی با توجه به نیاز روز دانش آموزان از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار