جانشین ستاد کرونای گیلان عنوان کرد:

برخورد قضایی با اصناف بی توجه به پروتکل های بهداشتی

رشت (پانا) - جانشین ستاد کرونای گیلان، بر پوشش حداکثری واکسیناسیون گروه های هدف طی روزهای آتی تاکید کرد و گفت متاسفانه برخی از افراد، اصناف و مشاغل و رستوران ها و تالارها رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر ندارند، بنابراین متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قضایی با اصناف بی توجه به پروتکل های بهداشتی

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، محمود قاسم نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع بالای بیماری کرونا در گیلان، اظهار کرد: علاوه بر افزایش بیماران بستری، شاهد مراجعه زیاد بیماران سرپایی به مراکز درمانی هستیم.

وی با بیان اینکه جلسه فوق العاده ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار و راهکارهایی جهت بهبود شرایط بیماری اتخاد شد، تصریح کرد: به دنبال تشدید نظارت بر اصناف، اماکن عمومی و ادارات هستیم.

جانشین ستاد کرونای گیلان، بر پوشش حداکثری واکسیناسیون گروه های هدف طی روزهای آتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد، اصناف و مشاغل و رستوران ها و تالارها رعایت پروتکل های بهداشتی را ندارند، بر این اساس متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

قاسم نژاد، با بیان اینکه قبلا اصناف متخلف فقط اخطار می گرفتند، اما اکنون برخورد قضایی می شود، خاطرنشان کرد: ادارات نیز باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش نیروهای خود اقدام کنند؛ البته برخی از ادارات این الزام را ندارند و بی توجهی می کنند که با آنان برخورد می شود.

وی خواستار عدم تردد به گیلان و انسداد محورهای ورودی و خروجی استان شد و بیان کرد: مسدود کردن محورها از اختیارات استان خارج است و ستادهای استانی نباید تصمیم مغایر با ستاد ملی کرونا داشته باشند، بنابراین از قرارگاه عملیاتی می خواهیم محدودیت تردد به گیلان را در دستور کار قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار