امانی طهرانی

باید تجربیات ارزشمند خود را برای هرچه بهتر شدن کیفیت آموزش و پرورش بکار بگیریم

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش بیان کرد اگر بخواهم همه تجربه خود را در طی این سال‌ها در خصوص آموزش و پرورش جمع کنم باید بگویم ارزان ترین راه برای ارتقای تمام شاخص‌های مطلوب یک جامعه مدرسه است. 

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
باید تجربیات ارزشمند خود را برای هرچه بهتر شدن کیفیت آموزش و پرورش بکار بگیریم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان اصفهان، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با حضور در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: از اهتمام مسؤلان این استان برای حل مشکلات آموزش و پرورش، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: اگر بخواهم همه تجربه خود را در طی این سال‌ها در خصوص آموزش و پرورش جمع کنم باید بگویم اگر می‌خواهید تمام شاخص‌های مطلوب یک جامعه ارتقا پیدا کند ارزان‌ترین راه مدرسه است.

امانی تاکید کرد: دغدغه نیروی انسانی در همه جا وجود دارد اما نباید از داشته‌هایمان غافل شویم چرا که کیفیت نیروهایی که در اختیار داریم برای ما بسیار مهم است و باید روی کیفیت آموزش متمرکز شویم.

وی بیان داشت: در استان اصفهان پتانسیل خوبی وجود دارد، این استان جزو ۵ استان کشور است که همیشه باید مراکز آموزش ضمن خدمت پویا و فعالی داشته باشد، می توان از توانایی آن برای کمک به دیگر استانها استفاده نمود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: در تعدادی از مصوبات مهم و تاثیرگذار شورای عالی نیازمند همکاری و مشارکت استانها هستیم، باید تجربیات ارزشمند خود را برای هرچه بهتر شدن کیفیت آموزش و پرورش بکار بگیریم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: شورای عالی آموزش و پرورش اصلی ترین نهاد قانونگذاری کشور است که ۱۰ سال قبل از مجلس مشروطه تاسیس شده است.

امانی طهرانی تاکید کرد: در طول ۱۲۵ سال تاسیس این شورا، یک شورای علمی و بدور از تنش ها و جریانات سیاسی بوده و این گونه مسائل در آن جایی نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار