امیررضا مافی: انیمیشن‌سازان ایرانی به لحاظ خلاقیت تیم تولید در منطقه بی‌رقیب‌اند

تهران (پانا) - «امیررضا مافی» دبیر سومین دوره رویداد رویازی بیان کرد به لحاظ فنی و خلاقیت تیم تولید انیمیشن در منطقه بی‌رقیب هستیم.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
امیررضا مافی: انیمیشن‌سازان ایرانی به لحاظ خلاقیت تیم تولید در منطقه بی‌رقیب‌اند

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امیررضا مافی دبیر برگزاری رویداد «رویازی» درباره دلیل برگزار این رویداد بیان کرد: رویازی واژه‌ای مشتق از رویا و بن مضارع زیستن است. یعنی رویاهایت را زندگی کن و اتفاقاً شعار امسال ما هم همین است: «رویازی: رویاهایت را زندگی کن».

مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری گفت: من به جرات می‌توانم بگویم که در منطقه به لحاظ فنی و خلاقیت تیم‌های تولید انیمیشن بی رقیبیم. رویازی به عنوان کار ویژه مرکز انیمیشن، مسیرسازی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این صنعت مولد، اندیشه‌ساز و بعدتر سرمایه‌ساز است. کار مرکز انیمیشن حوزه هنری و مجموعه حوزه این است که این بستر را به بهترین شکل فراهم کند، در فرآیندها نظارت داشته باشد و با همراهی همه اهالی انیمیشن، اساتید صنف انیمیشن و بزرگان صنایع خلاق، گام‌های رو به جلویی را بردارد.

مافی در پایان با دعوت از علاقه مندان و مستعدان فعال در حوزه انیمیشن، عنوان کرد: من به نمایندگی از مجموعه حوزه هنری از همه تیم‌های انیمیشن در سراسر کشور دعوت می‌کنم تا در «رویازی» شرکت کنند و این رویداد را ویژه خودشان بدانند. ما از همه تجارب و دیدگاه‌های این دوستان استفاده خواهیم کرد و مدام سعی می‌کنیم که روندها و فرآیندها را اصلاح کنیم. رویازی شعارش این است که رویاهایت را زندگی کن! واقعاً رویای ما این است که انیمیشن هر روز توسعه بیشتری پیدا کند. من از همه سرمایه‌گذاران و کسانی که سرمایه در اختیار دارند مطالبه می‌کنم که در این رویداد همراه باشند. تجربه نشان داده که همه سرمایه‌گذاران شرکت‌کننده از توانمندی و پتانسیل اهالی انیمیشن متحیر می‌شوند. آن‌ها باید بیایند، همراه «رویازی» شوند تا ان‌شاءالله اتفاق مهمی رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار