برخورد نامناسب پلیس مهاجرت قطر با تجار ایرانی

خبرگزاری پانا: تعدادی از بازرگانان ایرانی كه از یك سفر تجاری راه دور از طریق هواپیمایی قطری قصد مراجعت به كشور را داشتند در ترانزیت فرودگاه بین المللی دوحه قطر با برخورد نامناسب پلیس این كشور مواجه شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این گروه تجاری علی رغم داشتن ووچر هتل از طرف هواپیمایی قطر و توقف حدود ١٦ ساعته در فرودگاه بدلیل مخالفت پلیس مهاجرت اجازه ورود به خاك قطر را نیافته و ١٦ ساعت در فرودگاه بین المللی دوحه سرگردان شدند.

جعفرآبادی یكی از بازرگانان كه در فرودگاه سرگردان شده بود، گفت در بامداد روز چهارشنبه ٣٠ مرداد پس از اینكه گروه با این مشكل مواجه شد تماسی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه برقرار و مشكل با ایشان در میان گذاشته شد كه پس از پیگیری سفارت اظهار شد كه حدود چهار ماه است كه در توقف های طولانی مدت در فرودگاه دوحه اجازه ورود به شهر و اقامت در هتل به ایرانی ها داده نمی شود.

براساس قوانین بین المللی پرواز در صورت توقف بیش از ٨ ساعت بصورت ترانزیت شركت هواپیمایی موظف به دادن هتل می باشند كه این امكان به تمامی ملیت هایی مختلفی كه در فرودگاه بودند تعلق گرفت.

این بازرگان از مسئولان وزارت خارجی خواست تا موضوع را پیگیری كنند تا از بروز اینگونه رفتارهای تبعیض آمیز برای هموطنانمان جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار