میزبانی از شتاب‌دهنده‌های نخبه در «ما ایرانی‌ها»

تهران (پانا) - برنامه «ما ایرانی‌ها» در گفتگو با یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، از چگونگی به ثمر رسیدن یک شرکت دانش بنیان و همکاری بیش از صد نخبه علمی کشور در این مجموعه سخن می‌گوید.

کد مطلب: ۱۱۹۸۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی از شتاب‌دهنده‌های نخبه در «ما ایرانی‌ها»

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «ما ایرانی ها» پنجشنبه ساعت ۲۲ در گفتگو با دکتر مهدی شریفی فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، از چگونگی به ثمر رسیدن یک شرکت دانش بنیان و همکاری بیش از صد نخبه علمی کشور در این مجموعه می‌گوید.

در این برنامه همچنین در خصوص تولیدات پیچیده صنعتی و رقبای جدی خارجی مباحثی مطرح و بررسی می‌شود و در خصوص چگونگی بی نیاز شدن کشور از واردات محصولات مشابه در حوزه دانش بنیان نیز گفتگو خواهد شد.

گفتنی است دانش بنیان‌ها و نابغه‌های علمی در یک واژه مشترکند و آن خستگی ناپذیری و از پا در نیامدن است. برای سرپا ماندن و جنگیدن در میدان دانش، باید به علم روز، به صبر و تلاش و به عرق ملی و غرور مصلح بود. دانش بنیان‌ها و نابغه‌های علمی معایب و نقیصه‌ها را رصد می‌کنند تا بتوانند برای هر کدام راه حلی علمی، عملی و اجرایی پیدا کنند.

برنامه ما ایرانی‌ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی و با اجرای محمود رضا قدیریان، پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها به ترتیب ساعت ۲۲ و ۲۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار