مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خبر داد:

برگزاری دوره کاربردی مهارت‌های آزمایشگاهی فناوری نانو

تهران(پانا)- اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در راستای افزایش سطح علمی و توانمندی همکاران شهرستان‌های استان در حوزه فناوری‌های نوین اقدام به برنامه ریزی و برگزاری دوره ۳۰ ساعته مهارت‌های آزمایشگاهی فناوری نانو کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره کاربردی مهارت‌های آزمایشگاهی فناوری نانو

نیلوفر محلوجی مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، از برگزاری دوره کاربردی مهارت های آزمایشگاهی فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در قالب دوره ضمن خدمت خبر داد.

او در مورد جزییات این دوره گفت: این اداره کل در راستای افزایش سطح علمی و توانمندی همکاران شهرستان‌های استان در حوزه فناوری‌های نوین اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری این دوره ۳۰ ساعته کرده است.

مشاور جوان مدیرکل افزود: با توجه به وجود تفاهم‌نامه‌ بین وزارت آموزش و پرورش و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، پتانسیل‌های زیادی برای همکاری بین ستاد و این اداره‌کل وجود دارد که یکی از آنها برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با هماهنگی معاونت آموزش نیروی انسانی استان است.

محلوجی درباره زمان این دوره بیان کرد: آموزش این دوره به مدت ۳۰ ساعت توسط مدرسان مورد تایید ستاد انجام خواهد شد و شامل دو بخش مقدماتی و پیشرفته است که به صورت مجازی و البته مهم‌تر از آن تعاملی به مدت دو هفته به طول خواهد انجامید. تعاملی بودن این دوره فرصت را برای پرسش و پاسخ دو طرفه در آموزش فراهم می کند.

او با بیان آغاز ثبت نام در این دوره و اینکه مخاطبین اصلی آن دبیران دروس شیمی، فیزیک، زیست شناسی، زمین‌شناسی و سرپرستان و متصدیان آزمایشگاه هستند، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به سامانه LTMS نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

محلوجی همچنین ادامه داد: با مذاکرات انجام شده با این ستاد مقرر شده است تا به کسانی که در آزمون پایانی موفق به کسب حد نصاب لازم شوند از طرف ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گواهی معتبر اعطاء شود. متقاضیان و علاقه‌مندان به حضور در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال @nanoteo در سامانه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار