رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر؛

مصدومیت پنج آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی در اهر

تبریز(پانا) - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر از مصدومیت پنج آتش‌نشان در آتش‌سوزی دیشب یک واحد تولیدی در اهر خبر داد. ‌

کد مطلب: ۱۱۹۷۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مصدومیت پنج آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی در اهر

‌رحیم صادقیه گفت: این پنج آتش‌نشان اهری در آتش‌سوزی کارخانه چوب سه لای دچار سوختگی و دود‌زدگی و جراحت شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دیشب به بیمارستان اهر منتقل شدند ادامه داد: خوشبختانه مصدومیت آنها جدی نبود و این آتش‌نشانان پس از دریافت خدمات درمانی سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند‌.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر افزود: هادی عباسقلی زاده، شهاب جباریان ،اکبر زندآبادی ،میثم نظری، هادی حسن پور، پنج آتش‌نشانی بودند که در ‌حادثه آتش سوزی تولیدی چوب سه لای اهر مصدوم شدند‌.

صادقیه با اشاره به آتش سوزی گسترده شب گذشته در این واحد تولیدی در ۳ کیلومتری جاده اهر - ورزقان گفت: در پی تماس تلفنی به سامانه 125در ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه عصر روز گذشته، ستاد فرماندهی سازمان در لحظه اولیه نیروهای ایستگاه های شماره ۱ را به محل حادثه اعزام کرد اما در ادامه با توجه به گستردگی آتش سوزی مجبور به اعزام نیروهای ایستگاه ۲ و درخواست کمک از آتش نشانی ورزقان و مس سونگون شدیم.

وی اضافه کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد سوله های حاوی چوب های سه لای و انبار علوفه و ... به علت نامعلومی طعمه حریق شده و به علت حجم وسیع آتش سوزی و شعله‌های سرکش و همچنین وزش باد و پیشروی حریق ادامه داشت که با تلاش پنج و نیم ساعته آتش نشانان به سختی و به‌صورت کامل مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر گفت: به جهت گستردگی آتش سوزی و احتیاج به آب کافی برای اطفاء حریق، دو تانکر آبرسانی از فضای سبز شهرداری اهر و یک دستگاه تانکر آبرسانی از اداره آب و فاضلاب و ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و در عملیات شرکت کردند‌.

وی از حضور ۱۵ نفر نیروی عملیاتی آتش نشانی اهر و سایر شهرها در این عملیات خبر داد و عنوان کرد: آتش نشانان با تلاش مثال زدنی خود و با تقسیم شدن به چند تیم عملیاتی در محیط پر از دود و آتش از جهت‌های مختلف اقدام به اطفاء حریق کردند.

صادقیه خاطرنشان کرد: علت اصلی بروز این حادثه نیاز به کارشناسی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار