آیین اختتامیه جشنواره تابستان شاد و افتتاحیه جشنواره پنجره‌های امید به همراه تقدیر از خبرنگاران فعال پانا در رباط‌کریم

تهران(پانا)- اختتامیه جشنواره تابستانی شاد و افتتاحیه جشنواره پنجره‌های امید به همراه تقدیر از خبرنگاران فعال پانا، از سوی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران در رباط کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه جشنواره تابستان شاد و افتتاحیه جشنواره پنجره‌های امید به همراه تقدیر از خبرنگاران فعال پانا در رباط‌کریم

این برنامه با حضور محمد‌کاظم ماشی، مدیر جذب و سازماندهی سازمان دانش‌آموزی کشور، سید‌مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رحمت‌اله شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم و مسئولین سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پروش و اداره کل شهرستان‌های استان تهران در مکان تاریخی کاروانسرای حاج کریم واقع در رباط کریم برگزار شد.

در این برنامه که با اجرای سرود و برنامه‌های هنری توسط دانش‌آموزان پیشتاز انجام شد، سید‌مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر تقویت پرورش و استعداد‌یابی توانایی‌های دانش‌آموزان با هدف تربیت نسل آینده تاکید کرد و پیشرفت و تعالی جامعه پویا را مرهون این مهم دانست.

همچنین در این مراسم با حضور نغمه مختاری مسئول خبرگزاری پانا اداره کل شهرستان‌‌های استان تهران از خبرنگاران فعال پانا تقدیر شد. ساسان حق‌شناس از اسلامشهر، سمیه نیک‌فکر‌ از ناحیه یک شهرری، سحر شیخی‌ از ملارد، شیدا مشهور از ناحیه یک شهرری خبرنگاران برتر حوزه پانا در شهرستان‌های استان تهران به عنوان منتخبین پانا شناخته شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار