معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد :

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی 24 اسفند ماه برگزار می شود

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد اختتامیه جشنواره ملی خلاقیت، نو آوری و کارآفرینی در تاریخ بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۹، با حضور مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش ،بانک ملی ایران و سازمان‌های دیگر در سالن فردوسی بانک ملی ایران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی 24 اسفند ماه برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی اظهار کرد: از آنجا که پرورش دانش‌آموزان پژوهنده، خلاق و کارآفرین از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین است و نیز اولین گام در پژوهش داشتن ایده مناسب و خلاقانه است، برگزاری این جشنواره می‌تواند مهمترین و نخستین گام در راستای انجام پژوهش هدفمند و هدایت شده توسط دانش‌آموزان باشد.

این مقام مسئول افزود: مخاطبین این جشنواره که با مجوز معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و پژوهش سرای دانش‌آموزی بصیرت ناحیه دو شهرری برگزار شده، دانش‌آموزان، اولیای دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجو معلمان هستند که در محورهای علمی مختلف ایده‌های خلاقانه خود را ارائه دادند.

هاشمی گفت: از ویژگی‌های این جشنواره استفاده از حمایت مالی بانک ملی ایران و نیز حمایت معنوی معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و... است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: آیین اختتامیه جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی در تاریخ یکشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۹، با حضور مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش، کمرئی معاون آموزش متوسطه، مدیرعامل بانک ملی ایران، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های دیگر در سالن فردوسی بانک ملی ایران و پخش زنده برگزار می‌شود.

او تأکید کرد: در این مراسم ضمن ارائه گزارش از فرآیندهای منحصر به فرد جشنواره، ایده‌های منتخب طلایی، نقره ای، برنزی و شایسته تقدیر از شرکت‌کنندگان که شامل دانش‌آموزان، اولیا و مربیان سراسر کشور، مدارس ایرانی خارج از کشور و مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان هستند، مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

هاشمی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مدیران و دبیران پرتوان و شرکت حداکثری دانش‌آموزان در دوره‌های بعدی این جشنواره که از بطن آموزش و پرورش و معلمان دلسوز بوجود آمده، تفکر خلاق و پژوهش میان دانش‌آموزان نهادینه شود و زمینه رویش کارآفرینان خلاق فردا فراهم شود.

دبیرخانه جشنواره ایده‌های برتر دانش‌آموزی در پژوهش سرای دانش‌آموزی بصیرت2 آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری مستقر است و با شعار پرورش ایده‌های جوان، رویش کارآفرینان خلاق فردا سعی در کشف و هدایت اصولی استعدادها و ایده‌های دانش‌آموزی دارد و از ویژگی‌های این جشنواره هدایت ایده‌ها تا رسیدن به محصول و ثبت است و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اطلاع رسانی و آموزشی جشنواره به آدرس stideas.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار