در جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه‌های دانش آموزی آذربایجان شرقی مطرح شد:

اغلب اردوگاه‌های دانش آموزی فاقد چارت نیروی انسانی هستند

تبریز(پانا) - جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه‌های دانش آموزی آذربایجان شرقی در محل اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اغلب اردوگاه‌های دانش آموزی فاقد چارت نیروی انسانی هستند

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به اردوگاه های فعال و غیر فعال سطح استان گفت: متاسفانه اغلب اردوگاهها فاقد چارت نیروی انسانی هستند که این مسئله مهم در تحقق ماموریت‌ها و حتی نگهداری این اماکن مجموعه را دچار چالش و مشکلات می کند.

طاهر علمی با تاکید بر اینکه تامین نیروی انسانی برای انجام فعالیت های فیزیکی و نگهداری از ملزومات اردوگاه هاست، گفت: اردوگاه های سطح استان به جهت استفاده مکرر از اردوگاه های مرکز استان نیازمند توجه جدی به حفاظت و امنیت این مکان ها هستیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی در ادامه جلسه گفت: با عنایت به خلع وجودی اردوگاه ملی در شمال غرب، ضرورت تمرکز برای تامین اعتبارات ملی بیشتر احساس می شود.

کیانوش عطایی افزود: قول های مساعدی از سوی وزارتخانه در جهت رفع مشکل نیروی انسانی در چارت جدید تشکیلاتی داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات ابلاغی، باید برنامه مدونی برای عملیاتی شدن فعالیت های عمرانی تدوین کنیم و از اقدامات جزیره ای پرهیز کنیم.

او با تاکید بر پیگیری های لازم جهت نصب سیستم های امنیتی در اردوگاه ها و عملیاتی شدن آن ها گفت: جلسه نیازسنجی ادوات ورزشی و تفریحی با نوسازی و تربیت بدنی باید پیش بینی و کارسازی شود.

یعقوب فنایی رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل نیز خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به مرکزیت اردوگاه های الغدیر و کوثر حضور خیل عظیمی از دانش آموزان و همکارم در این محل و ضرورت اجرای پروژه خوابگاهی این حوزه، ضرورت دارد و باید روند تامین اعتبارات استانی و ملی و روند احداث تسریع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار