زمان برگزاری افتتاحیه مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش‌آموزان اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان همچنین سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت زنده در حرم مطهر رضوی برگزار و از شبکه شاد پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری افتتاحیه مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش‌آموزان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده در اشاره به زمان برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات افزود: آیین افتتاحیه مسابقات روز دوشنبه 14 تیرماه از ساعت 17 شروع و به مدت یکساعت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تلاوت قرآن کریم و اجرای مداحی و صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام توسط نفرات مسابقات سال گذشته، سخنرانی مسئولان برگزاری مسابقات، پخش کلیپ گزارش مسابقات سال گذشته و گفتگو با مدیران کل استان های خراسان رضوی و سمنان و اجرای گروه همخوانی دانش آموزان از جمله برنامه های آیین افتتاحیه مسابقات خواهد بود.

مسیب زاده بیان کرد: با توجه به محدودیت های ایجاد شده و عدم حضور شرکت کنندگان بصورت حقیقی در حرم مطهر، برای مشتاقان، ویژه برنامه ای با عنوان بیان احساس دانش آموزان از دلتنگی برگزاری حضوری مسابقات در مشهد پخش خواهد شد.

گفتنی است: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش آموزان کشور در بخش مقدماتی از 22 خرداد ماه شروع و مرحله نهایی آن تا مرداد ماه بصورت مجازی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار