احمد زنده روح در گفت‌وگو با پانا

مقابل پرسپولیس اشتباه کنید تنبیه سختی خواهید شد؛ اتفاقی که برای گل گهر افتاد

تهران (پانا) - کاپیتان گل گهر سیرجان و بهترین گل‌ساز لیگ برتر بیستم معتقد است این تیم مقابل پرسپولیس در برابر اشتباهاتی که کرد تنبیه شد اما هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای هم تیمی‌هایش زنده است.

کد مطلب: ۱۱۹۷۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مقابل پرسپولیس اشتباه کنید تنبیه سختی خواهید شد؛ اتفاقی که برای گل گهر افتاد

احمد زنده روح در گفت‌وگو با پانا درباره شکست گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: « همه دیدند چه فوتبال با کیفیتی از سوی دو تیم به خصوص تیم ما ارائه شد. این را هم در نظر بگیرید با تیمی بازی داشتیم که کیفیتش در چند سال اخیر مشخص است و همه می‌دانند آنها بهترین تیم ایران هستند و صدر جدول را هم در اختیار دارند. ما می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و براساس آنالیزی که از حریف داشتیم، خیلی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که مشکل‌ساز شد. جلوی پرسپولیس اگر اشتباه کنید، سخت تنبیه خواهی شد و این اتفاق برای ما افتاد. متاسفانه از جاهایی گل خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم. فوتبال هم به همین دلیل جذابیت دارد و قابل پیش‌بینی نیست. ما با کیفیت و فوتبالی که از خود نشان دادیم، اصلا مستحق شکست نبودیم و باید حداقل امتیاز می‌گرفتیم. دیدارهای حساسی در پیش داریم و انشالله در بازی‌‎های باقی مانده بتوانیم این شکست را جبران کنیم و به آنچه هدف داریم، برسیم. »

وی ادامه داد: « ما می‌دانستیم پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی دارد و تیمش سرحال است. تلاش کردیم ابتدا گل نخوریم و بعد بتوانیم روی برنامه‌هایی که برای زدن ضربه به حریف داریم به گل برسیم. اما اشتباهات ما برای تیم سنگین تمام شد و مقابل پرسپولیس سخت جریمه شدیم. نباید دنبال مقصر باشیم چون فوتبال بازی اشتباهات است و ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. تیمی هستیم که بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم اما نمی‌دانم چرا آن روند ثابت را نداریم. قبول دارم در طول فصل نوسان داشتیم اما برخی از شرایط دست ما نبوده است. البته در سه چهار بازی اخیر با اینکه از لحاظ کیفیت فوتبالی و ارائه بازی خیلی خوب کار کردیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. این مسئله قابل رفع است و باید برای ادامه بازی‌ها تلاش و تمرکز کنیم تا دوباره به شرایط خوب خودمان برگردیم. وقفه لیگ را هم به ناچار باید قبول کنیم، این شرایط برای همه تیم‌ها بود. برنامه‌ریزی‌ای بود که اتفاق افتاد و ما باید تلاش کنیم تا در ادامه مسیر بهتر نتیجه بگیریم. »

کاپیتان گل گهرسیرجان با اشاره به هدف این تیم در بازی‌های باقی مانده، تصریح کرد: « سعی ما این است بتوانیم با انجام بازی‌های خوب و با کیفیت، نتیجه بگیریم تا بهترین جایگاهی که شایسته تیم است را بدست بیاوریم. کار آسانی نیست و امتیاز گرفتن در هفته‌های آخر لیگ خیلی دشوار است. هیچ تیمی دوست ندارد امتیاز از دست بدهد و باید خیلی منطقی پیش برویم. فکر می‌کنم اگر بتوانیم خوب نتیجه بگیریم، جزو 4 تیم اول قرار بگیریم. امتیازها به هم نزدیک است و در این راه تیم‌های دیگر هم بیکار نمی‌نشینند. ما برای کسب سهمیه آسیایی هنوز شانس داریم و نا امید نیستیم. ضمن اینکه جام حذفی را هم در پیش داریم. گرفتن سهمیه آسیایی از بازی‌های لیگ کار سختی است اما غیرممکن نیست. همه تیم‌ها هدفی دنبال می‌کنند و تیم ما هم انشالله در ادامه نتیجه می‌گیرد و آنچه شایسته گل گهر است به آن می‌رسد. »

احمدرضا زنده روح ادامه داد: « در جام حذفی همه تیم‌ها دنبال رسیدن به مراحل پایانی هستند تا با قهرمانی بتوانند به سهمیه آسیا برسند. می‌دانیم که با قهرمان شدن در جام حذفی، راه میانبر را رفته‌ایم و سهمیه آسیا را می‌گیریم، اما شرایط سخت است. فعلا تمرکز ما روی بازی‌های لیگ است و در ادامه هم تلاش می‌کنیم راهی را که در جام حذفی پیش رو داریم با موفقیت طی کنیم. »

بهترین پاسور لیگ برتر بیستم در خصوص اشتباهات داوری که علیه این تیم رقم خورده، گفت: « به عنوان بازیکن هیچ وقت در مورد داوری حرف نمی‌زنم. به هرحال در هفته‌های اخیر همه دیدند و در مورد صحنه‌های بحث‌برانگیز حرف زدند. در جاهایی حق تیم ما ضایع شد و دیگر نیازی نیست حرفی بزنیم. امیدوارم در هفته‌های باقی مانده لیگ که شرایط همه تیم‌ها حساس می‌شود و می‌خواهند مزد تلاش خود را بگیرند، قضاوت‌ها عادلانه‌تر باشد تا حق تیمی ضایع نشود. من هم تلاش می‌کنم برای تیم خودم مثمر ثمر باشم و هرکاری که کادر فنی از من می‌خواهد را برای تیمم انجام دهم. وظیفه‌ام این است که بهترین بازی‌هایم را برای تیم شهرم انجام دهم و خدا را شکر توانسته‌ام در این مدت رضایت کادر فنی را جلب کنم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار