احمد زنده روح در گفت‌وگو با پانا

قلعه‌نویی در هر تیمی باشد مدعی است؛ بدشانسی باعث شد نتایج ابتدای فصل در گل گهر تکرار نشود

تهران (پانا) - هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است دور شدن این تیم از صدر جدول که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول رخ داد به علت بدشانسی بوده ولی یکبار دیگر با روند فعلی گل گهر برای کسب سهمیه آسیایی خیز برداشته است.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی در هر تیمی باشد مدعی است؛ بدشانسی باعث شد نتایج ابتدای فصل در گل گهر تکرار نشود

احمد زنده روح در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به اوج‌گیری مجدد تیم گل گهر سیرجان و رسیدن این تیم به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: « تیم ما در نیم فصل اول هم خیلی خوب نتیجه گرفت. همه می‌دانند که گل گهر سیرجان از لحاظ بازیکنی و قدرت تیمی توان بالایی دارد. کادر فنی گل گهر هم که این قدر باتجربه و سرشناس هستند که نیازی به تعریف من ندارد. امیر قلعه‌نویی در هر تیمی که باشد فوتبال تهاجمی دوست دارد و تیمش خود به خود جزء مدعیان است. ما هم این قدرت را داریم و تنها عاملی که باعث شد نتایج شروع نیم فصل اول ما در اواخر تکرار نشود، فقط و فقط بدشانسی بود. بازی‌هایی بود که تیم ما هر کاری برای گلزنی انجام می‌داد اما نمی‌شد که نمی‌شد.»

وی ادامه داد: « وقتی تیم در چنین شرایطی قرار گرفت، کمی از لحاظ روحی، روانی و ذهنی افت کرد. در مقطعی هم مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها تیم ما را دچار نوسان و اذیت کرد. در مجموع وقتی به نتایج بد خود نگاه می‌کنیم، نمی‌توان نقاط ضعف برجسته فنی از آن گرفت و فقط می‌شود اسمش را بدشانسی گذاشت که مقطعی واقعاً گریبان‌گیر تیم ما شد و باعث شد تا از کورس عقب بیافتیم. وگرنه بازیکنان همان عملکرد را داشتند و تلاش می‌کردیم هرچه زودتر از آن خارج شویم ولی گاهی اوقات کار ما گره خورد و تا از آن مقطع بد بیرون بیاییم، طول کشید. »

هافبک دفاعی تیم گل گهر سیرجان تصریح کرد: « سال جدید روند خوبی گرفتیم و بردهای پشت سرهم که آوردیم، باز هم توانستیم برخی از عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم. اگر بخواهیم سهمیه بگیریم، قطعاً باید خیلی منسجم، با برنامه و با کمترین اشتباه مقابل حریفان قرار بگیریم. از این به بعد تمام تیم‌ها می‌خواهند نتایج زحمات یک سال اخیر خود را ببینند. تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند. رقابت فشرده است و هر دیدار حکم فینال دارد. »

احمد زنده روح در خصوص عملکرد خودش گفت: « خدا را شکر می‌کنم که توانستم رضایت کادر فنی را جلب کنم. پست تخصصی من هافبک دفاعی است اما گاهی به خاطر نیاز تیم مجبورم در خط دفاعی به میدان بروم. با این حال من بازیکنم و دوست دارم در هر جایی که کادر فنی صلاح بداند، بازی و به تیم کمک کنم. با این شرایط اما توانستم جزو بهترین پاسورهای لیگ تا اینجا باشم. در اکثر موارد زدن ضربات آزاد و ایستگاهی را من بر عهده دارم و می‌توانم تا آخر فصل این روند را ادامه دهم. مهم این است که تیمم موفق شود و این رکوردهای فردی هم در کنار موفقیت تیم ارزشمند می‎‌شود. »

وی خاطرنشان کرد: « ما کاری به رقبا و شرایط جدولی نداریم و دنبال بازی‌های خود هستیم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد. تیم‌های قدرتمندی در لیگ داریم و باید خود را آماده کنیم. شاید بدترین نتیجه‌ای که تیم ما تا اینجا گرفته، باخت سنگین خانگی مقابل پرسپولیس بود. در آن بازی واقعاً اتفاق نادری افتاد که شاید هر چند سال یک بار رقم بخورد. ما نیمه اول موقعیت‌های متعدد گلزنی داشتیم و استفاده نکردیم اما نیمه دوم ورق برگشت و هر توپی که آوردند به ما گل زدند. ما آن بازی را فراموش کردیم و خدا را شکر الآن فقط تمرکز ما ادامه بازی‌هاست تا بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم و جایگاه خود را بالاتر ببریم. توان تیمی ما این قدر هست که بتوانیم به این مهم برسیم. تیم ما خودباوری خودش را بدست آورده و می‌دانیم باید برای رسیدن به هدف خودمان را آماده و سخت تمرین کنیم. »

هافبک دفاعی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص پیروزی پرگل بر تیم پارس جنوبی جم در جام حذفی افزود: « این جام همیشه سخت است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیم پارس جنوبی جم که شناخته شده است و از کادر فنی خیلی خوبی بهره می‌برد. آنها سال قبل در لیگ برتر بودند، بازی با تیم‌های دسته پائین‌تر سخت است. این جام معروف به جام شگفتی‌هاست و نباید اشتباه کنید. یک اشتباه مساوی با حذف شدن است و دیگر جای جبران وجود ندارد. ما حریف را دست کم نگرفتیم و خدا را شکر توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم. هدف ما در این جام کسب قهرمانی است و پتانسیلش را هم داریم. ما با جدیت وارد جام حذفی شدیم و برنامه داریم. با توجه به اینکه تماشاگری هم نیست، بحث میزبانی و میهمانی هم معنی ندارد و تیم‌ها بدون استرس بازی می‌کنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار