نشست تخصصی افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز

تبریز(پانا)- نشست تخصصی حقوقدانان با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این نشست ضمن برشمردن وقایع و رخداد‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: در تمام حوادث و وقایعی بعد از انقلاب اسلامی علیه ملت عزیز ایران رخ داده است رد پای آمریکای جهانخوار و دوستان و همراهان و دست نشانده‌های داخلی و خارجی آنان دیده می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری افزود: از آن جایی که حوادث ششم تا دوازدهم تیرماه نمونه‌های روشن و غیرقابل انکار برای این وحشی گری های آمریکا است، با موافقت رهبر معظم انقلاب از ۶ تا ۱۲ تیر به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی همچنین بر لزوم تبیین و تحلیل و روشنگری درباره اقدامات جنایتکارانه مدعیان دروغین حقوق بشر تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان هم در این نشست گفت: واژه حقوق بشر واژه‌ای بسیار ارزشمند و مقدس است، ولی چندین سال است که قدرتمندان دنیا این واژه را دستمایه و بهانه جنایات ضدبشری خود کرده و به بهانه دفاع از حقوق بشر، بی شرمانه‌ترین اقدامات ضدحقوق بشری را در جای جای دنیا انجام می دهند.

عقلمند هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را کلکسیونی از اقدامات ضدبشری علیه ملت ایران عنوان کرد و افزود: در حوادث این هفته، ترور فردی، ترور جمعی، بمباران شیمیایی، سرنگونی هواپیما و دیگر حوادث توسط ایادی آمریکا به وقوع پیوسته که هر یک به تنهایی نمونه بارزی از نقض حقوق بشر توسط مدعیان دروغین حقوق بشر به شمار می‌رود.

در این نشست، تنی چند از استادان حقوق بین الملل به ارائه مقالات خود در موضوعات حقوق بشر و رابطه آن با سیاست‌های خصمانه و سلطه جویانه آمریکا پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار