کنکور سراسری در گیلان با رقابت افزون بر ۳۷ هزار نفر پایان یافت

رشت (پانا) - کنکور سراسری ۱۴۰۰ در استان گیلان امروز «شنبه» با رقابت آخرین گروه از داوطلبان در گروه آزمایشی زبان های خارجی پایان یافت.

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کنکور سراسری در گیلان با رقابت افزون بر ۳۷ هزار نفر پایان یافت

به گزارش دانشگاه گیلان، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری کنکور سراسری گفت: پنج هزار و ۶۸۲ نفر شامل ۳ هزار و ۷۵۳ زن و یکهزار و ۹۲۹ مرد امروز شنبه در گروه آزمایشی زبان های خارجی با هم رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با بیان اینکه در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ در استان گیلان، تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت شد، خاطرنشان کرد: رعایت فاصله فیزیکی در چیدمان صندلی ها، استفاده از ماسک توسط مراقبان و داوطلبان از موارد مورد تاکید بود که به آن عمل شد.

ارسلان دمیر چی در برگزاری آزمون ها از همراهی خانواده ها، داوطلبان، مسئولان و مراقبان حوزه های کنکور ۱۴۰۰ در این استان در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا قدردانی کرد.

۳۰۰ نفر از کارشناسان سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ در گیلان نظارت می کنند، حوزه های امتحانی داوطلبان کنکور سراسری در استان گیلان قبل از برگزاری آزمون تحت نظارت دقیق قرار گرفت و هنگام برگزاری و پس از آن «پایان برگزاری آزمون زمان خروج داوطلبان» تحت نظارت دقیق قرار می گیرد.

نتیجه اولیه آزمون سراسری دهه نخست مرداد امسال اعلام و فرایند انتخاب رشته نیز از نیمه نخست همین ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار