مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

بهبود وضعیت زنان و خانواده از اولویت‌های مهم ماست

تبریز (پانا) - کارگروه زنان و خانواده شهرستان با حضور فرماندار شهرستان و مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بهبود وضعیت زنان و خانواده از اولویت‌های مهم ماست

رقیه صادق زاده در جلسه کارگروه زنان و خانواده شهرستان آذرشهر گفت: با توجه به پتانسیل هایی که در این شهرستان وجود دارد، بانوان می تواند کارهای بزرگی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی انجام دهند و خوشبختانه این شهرستان از نظر وضعیت عفاف و حجاب و فعالیت سمن های حوزه زنان و خانواده و فعالیت های اجتماعی در رتبه خوبی قراردارد.

وی افزود: با توجه به تدوین سند ارتقا وضعیت زنان استان آذربایجان شرقی، در زمینه آموزش و بهداشت و سلامت و کاهش آسیبهای اجتماعی وکاهش خشونت و طلاق کام های موثرتری برداشته شده است و امیدواریم بیش از پیش شاهد بهبود وضعیت زنان و خانواده استان باشیم.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان در سطح استان از ارائه تسهیلات کارآفرینی و مشاغل خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در سالهای اخیر خبر داد.

در پایان از دو نفر از دختران نمودنه و موفق شهرستان خانم مینا حسن پور رتبه اول ریاضی در المپیاد آسیا و خانم سحر قربانپور نویسنده کتاب بی صدا فریاد کن تجلیل به عمل آمد.

زاهد محمودی فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این نشست ،گزارشی از فعالیت زنان شهرستان ارائه و به اشتغال بانوان اشاره کرده و گفت: با پیگیریهای بعمل آمده، دفتر نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان بصورت مستقل ایجاد شده و تسهیلات 50 الی 500 میلیون ریال برای بانوان سرپرست خانوار با کارمزد قرض الحسنه قابل پرداخت خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار