سومین کارگروه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار شد

تهران (پانا) - رئیس کارگروه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شورای آموزش و پرورش در سومین جلسه این کارگروه که با حضور نمایندگان اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران و شهرداری‌ها در سالن آیت ا…هاشمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد؛ برتمرکز بر تولیدات کیفی، توسعه نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی و سرمایه‌گذاری همواره بر تعلیم وتربیت به عنوان موتور محرک توسعه و پیشرفت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سومین کارگروه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو رئیس کارگروه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شورای آموزش و پرورش، با عنایت به موضوع کارگروه، مبنی بر برنامه توسعه سنواتی آموزش‌های حرفه‌ای و کاردانش گفت: برنامه‌های متعددی در آموزش و پرورش تدوین و به اجرا درآمده که لازمه آن همدلی و مشارکت همگانی برای تسهیل و تسریع در تحقق کمی و کیفی این هدف است.

بهارلو با اشاره به برنامه توسعه سنواتی آموزش‌های حرفه‌ای و کاردانش اظهار کرد: با وجود اینکه این موضوع اختصاصا" موضوع مورد طرح در کارگروه آموزش است، اما به لحاظ ساختاری و قالب کار، این موضوع در کارگروه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، در سه بخش آمایش سرزمین، ساخت و احداث فضای فیزیکی هنرستان و تجهیز آن مورد طرح و بررسی قرار خواهد گرفت و در حقیقت زمینه و بستر برای حوزه معاونت آموزش فراهم می‌شود.

این مقام مسئول، ظرفیت شهرک‌های صنعتی در جهت ساخت و تجهیز هنرستان‌ها به ویژه هنرستان‌های همجوار آنها را فرصت مناسبی برای تعامل دو سویه با بخش برون سازمانی برشمرد که با برنامه ریزی‌های دقیق، این هنرستان‌ها تامین کننده نیروی کار شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، با اشاره به تصویب الحاقیه ماده 16، ابراز امیدواری کرد: با ابلاغ و پیگیری احیای این ماده قانونی، زمینه جذب درآمدهای پایدار در آموزش و پرورش ایجاد شود.

بهارلو با بیان اهمیت نقش و تأثیر شورای آموزش و پرورش برای بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات برای تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش بر لزوم اجرایی شدن مصوبات آن که پس از بررسی در کارگروه‌های تخصصی به شورا ارائه و تصویب می‌شود، تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار