با حضور مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش:

بهره‌برداری از سالن ورزشی آموزشگاه آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان پیشوا

پیشوا(پانا)- سالن ورزشی آموزشگاه آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان پیشوادر مساحت 460 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ساخته شده که به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۹۶۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از سالن ورزشی آموزشگاه آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان پیشوا

آئین افتتاح و بهره‌برداری سالن ورزشی آموزشگاه آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان پیشوا با حضور محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حسین عباسی فرماندار و سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا و جمعی از مسئولان برگزار شد.

این مراسم با برگزاری آئین استقبال دانش‌آموزان از مسئولان آغاز و یکی از دانش‌آموزان به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان پیشوا از حمایت‌های مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش و همچنین معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرروش شهرستان‌های استان تهران از افتتاح و بهره‌برداری فضاهای ورزشی قدردانی کرد. سپس مسئولان با افتتاح سالن ورزشی ضمن بازدید از فضا، هنرنمایی نونهالان و کودکان ورزشکار پیشوا را مشاهده کردند.

سالن ورزشی آموزشگاه آیت‌الله خامنه‌ای در مساحت 460 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیاردریال توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ساخته شده که به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار دانش‌آموز: زینب محمد جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار