تجهیز مدارس شهرستان پیشوا به وسایل ورزشی

پیشوا(پانا)- همزمان با بازگشایی مدارس، وسایل و تجهیزات ورزشی جهت پویایی و نشاط دانش‌آموزان در مدارس شهرستان پیشوا توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز مدارس شهرستان پیشوا به وسایل ورزشی

سمیرا کاشانی کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در خصوص توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی گفت: با توجه اجرای طرح اهداء تجهیزات ورزشی به مناطق توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با عنایت به بازگشایی همه مدارس شهرستان، تجهیزات ورزشی بین مدارس توزیع شد.

کاشانی افزود: علاوه بر تجهیزاتی که اداره کل شهرستان‌های تهران اهدا کرده بود، برخی وسایل و اقلام ورزشی نیز توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا تهیه شد که در بین مدارس توزیع شد.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا و آموزش مجازی باعث کم‌تحرکی دانش‌آموزان و در نتیجه بروز آسیب‌های جسمی و روانی شد، که این مساله اهمیت انجام فعالیت‌های ورزشی در مدارس را چند برابر می‌کند. توزیع اقلام ورزشی نیز در همین راستا و با هدف گسترش فعالیت‌های بدنی و ایجاد شور و نشاط در مدارس انجام شد.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش پیشوا با اشاره به طرح‌های آموزش و پرورش جهت پویایی و تحرک دانش‌آموزان گفت: طرح سواد حرکتی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از جمله طرح‌هایی است که با کمک و حمایت خانواده‌ها در جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان انجام می‌شود.

خبرنگار:رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار