ثبت نام دوره «تحکیم سواد» در قم آغاز شد

قم(پانا)- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان قم از آغاز ثبت نام دوره تحکیم سواد با هدف تقویت ارتباط بین سواد آموزی و مهارت های اساسی زندگی و تثبیت و تعمیق آموخته های قبلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام دوره «تحکیم سواد» در قم آغاز شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، حجت الاسلام «محمدرضاقاسمی نیا» معاون سوادآموزی استان با اشاره به آغاز ثبت نام کم سوادان برای شرکت در دوره تحکیم سواد، اظهار کرد: ارتباط بین سوادآموزی و مهارت های اساسی زندگی، تثبیت و تعمیق آموخته های قبلی و پیشگیری از بازگشت به بی سوادی از اهداف دوره تحکیم سواد تعریف شده است.
وی افزود: همچنین زمینه سازی یادگیری مادام العمر، غنی سازی آموزشی محیط زندگی مخاطبان و خانواده ها، تقویت مهارت های فردی، خانوادگی و اجتماعی مخاطبان و ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از دیگر اهداف دوره مذکور محسوب می شود.
قاسمی نیا تصریح کرد: دوره تحکیم سواد آموزی شامل ۲۰۰ ساعت آموزشی، به صورت ۷۰ ساعت حضوری و۱۳۰ ساعت غیرحضوری برگزار می شود.
وی افزود: امسال ۹۰۰ نفر سهمیه ازسوی سازمان نهضت سواد آموزی به استان قم ابلاغ شده است و از باسوادان و اعضای خانواده ها و مدیران مدارس انتظار داریم والدین کم سواد دانش آموزان را شناسایی و به شرکت در این دوره دعوت و تشویق و راهنمایی کنند.
معاون سواد آموزی قم گفت: افرادی می توانند در این دوره ثبت نام کنند که دارای کارنامه قبولی یکی از دوره های سواد آموزی، دوره تکمیلی، دوره پایانی و یا سوم یا چهارم ابتدایی را داشته باشند.
وی یادآور شد: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند به کارشناسی سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق و دفاتر مدارس مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار