تشکیل بیش از ۵۰پایگاه بهبود اوقات فراغت در منطقه ۳

تهران (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۳ با اشاره به اینکه هدف از تشکیل و راه اندازی پایگاه‌های تابستانی، بهبود اوقات فراغت دانش آموزان است، بر اهمیت بارگذاری مطالب مفید و ارزنده در شبکه دانش‌آموزی شاد برای پربار شدن اوقات‌فراغت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل بیش از ۵۰پایگاه بهبود اوقات فراغت در منطقه ۳

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۳ در آئین کشوری افتتاحیه پایگاه های تابستانی که بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور مقام عالی وزارت برگزار شد، حضور یافت.
وی درحاشیه برنامه، در گفت‌و گو با پانا، ضمن اعلام این مطلب گفت: با پیگیری های به عمل آمده و همکاری مدیران مدارس موضوع تشکیل و راه اندازی پایگاه‌های تابستانی با هدف بهبود اوقات فراغت دانش آموزان با جدیت تمام دنبال شد که تا امروز تعداد ۵۰مدرسه موفق شده اند با مراجعه به سایت همگام نسبت به تعریف کلاس ها و رشته های مورد علاقه دانش آموزان مدرسه خود اقدام کنند.

یارمحمدی در ادامه افزود: این پایگاه‌ها در راستای محورهای ۵گانه اشاره شده در دستوالعمل پایدار بهبود اوقات فراغت تشکیل شده اند و انتظار می رود مدیران محترم با بکارگیری مربیان مجرب و ماهر و با بارگذاری مطالب مفید و ارزنده در شبکه دانش آموزی شاد، بستر لازم جهت بهره‌برداری هر چه بهتر دانش آموزان از ظرفیت پایگاه‌های تابستانی را فراهم کنند.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار