کلنگ‌زنی صد و چهل و دومین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در لرستان

تهران (پانا) - با حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و حضور مسئولین محلی، کلنگ احداث صد و چهل و دومین مدرسه استثنایی از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز کشور در شهر فیروز آباد از توابع شهرستان سلسله استان لرستان به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی صد و چهل و دومین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در لرستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این مراسم گفت: بر اساس آمایش سرزمینی ۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور برای رسیدن به استاندارد مطلوب مورد نیاز است که ساخت این مدارس در قالب طرح از خشت تا بهشت در یکسال و نیم گذشته آغاز شده است.

حسینی با بیان ویژگی های مدرسه استثنایی شهر فیروزآباد اظهار کرد: این مدرسه در راستای طرح از خشت تا بهشت کلنگ زنی میشود و برای فرشتگان زمینی یعنی کودکان استثنایی ساخته می شود.

وی افزود: این مدرسه مهمترین مقطع یعنی پیش دبستانی و دبستان را نشانه گرفته است و علاوه بر آن در یکی از محروم ترین مناطق کشور ساخته خواهد شد.

حسینی با تقدیر از مشارکت خیرین در مدرسه سازی گفت: یکی دیگر از ویژگی های این مدرسه مشارکت خیرین در ساخت این مدرسه است.

جانشین وزیر در طرح هدایت در ادامه گفت: با توجه به نیاز دانش آموزان کم برخوردار استان لرستان به وسایل هوشمند ارتباطی در عصر کرونا مبلغی برای خرید این تجهیزات به استان لرستان اختصاص می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار