تقدیر از دانش آموزان منتخب منطقه ۱۳ در پویش خانگی جشن عبادت

تهران(پانا)- همه ساله و به منظور آشنایی دانش آموزان با احکام و تعالیم دین مبین اسلام، برنامه های آموزشی و تبلیغی مختلفی در سطح مناطق شهر تهران برگزار می شود که دانش آموزان مکلّف در مراحل مختلف آن شرکت می کنند و با این تعالیم ارزشمند آشنا می شوند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش آموزان منتخب منطقه ۱۳ در پویش خانگی جشن عبادت

محمد افشار؛ کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران از فعالیت دانش آموزان منطقه ۱۳ در پویش خانگی جشن عبادت " جشن آسمانی با تاکید بر تاثیر آموزه های قرآن و احکام اسلامی در زندگی" و نتایج آن که همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد، سخن گفت.

وی افزود: در این پویش، در بخش دانش آموزی پسران و دختران بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز شرکت کرده و آثار آنان به اداره قرآن و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال شد که از بین آثار ارسالی، ۳۷ اثر به عنوان آثار برگزیده شهر تهران انتخاب شد.

افشار با اشاره به اهمیت برگزاری این برنامه ادامه داد: این پویش که با نام جشن آسمانی و با تاکید بر تاثیر آموزه های قرآن و احکام اسلامی در زندگی همراه بود، با حضور گسترده دانش آموزان و به صورت مجازی در بستر شاد و همراه با ارسال اثر برگزار شد که در خرداد ماه ۱۴۰۰ با اعلام نتایج برگزیدگان خاتمه یافت و در منطقه سیزده تهران نیز با اهدای هدایایی از سه دانش آموز برگزیده و منتخب تقدیر به عمل آمد.

قابل ذکر است که همه ساله و به منظور آشنایی دانش آموزان با احکام و تعالیم دین مبین اسلام برنامه های آموزشی و تبلیغی مختلفی در سطح مناطق شهر تهران برگزار می شود که دانش آموزان مکلف در مراحل مختلف آن شرکت می کنند و با این تعالیم ارزشمند آشنا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار