فرماندار بهارستان: تخلفات انتخاباتی عامل مهمی در کاهش شور و شوق در بین مردم در این ایام است

بهارستان (پانا)- تخلفات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی رصد می شود که در صورت محرز شدن مطابق قانون توسط کمیته پیشگیری از تخلفات برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بهارستان: تخلفات انتخاباتی عامل مهمی در کاهش شور و شوق در بین مردم در این ایام است

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان‌ بهارستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حوزه حقوقی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان‌بهارستان که متشکل از اعضاء شورای تأمین است هوشمندانه تمام تحرکات انتخاباتی را رصد می‌کند و با قاطعیت و به دور از هرگونه اغماض با متخلفین برخورد خواهد کرد و امیدواریم این تخلفات به گونه‌ای نباشد که منجر به رد صلاحیت افراد شود.

او ادامه داد: جریان‌های سیاسی و نامزدها با پرهیز و جلوگیری از بداخلاقی و تخریب در روزهای تبلیغات که سبب ناامیدی و نگرانی در جامعه می‌شود خودداری کنند، چرا که در میزان مشارکت مردم پای صندوق‌های رای تاثیر منفی خواهد گذاشت.

فرماندار بهارستان در خصوص روند اجرای انتخابات گفت: در شهرستان بهارستان 220 شعبه اخذ رای آماده شده که 4500 نفر مسئولیت اخذ رای را برعهده خواهند داشت و در سطح شهرستان 2800 نفر به عنوان رأی اولی در انتخابات مشارکت خواهند داشت که در مجموع 350 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

نماینده دولت در بهارستان افزود: مجموع ثبت نام کنندگان ششمین انتخابات شورای شهر 342 نفر بودند که تا به امروز 9 مورد انصراف دادند و تایید و ردصلاحیت‌شدگان نهایی در سه شهر بهارستان به ترتیب 266 و 67 نفر هستند و در حوزه روستایی 145 نفر ثبت نام شدند که از این تعداد 104 نفر تایید و 33 نفر رد صلاحیت شدند و 8 نفر نیز انصراف دادند.

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته بهداشت توسط شبکه بهداشت بهارستان در تمامی مراحل رأی‌گیری نظارت دقیقی بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی توسط بازرسین شبکه بهداشت انجام خواهد شد و تدابیری اندیشیده شده تا افرادی که به واسطه کرونا در قرنطینه هستند با صندوق‌های رأی سیار فرایند رای گیری از این افراد نیز انجام شود.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار