رییس بهزیستی ملارد:

افزایش درخواست فرزندخواندگی در ملارد در سال ۱۴۰۰

ملارد(پانا)- از ابتدای سال تاکنون ۳۰ درخواست فرزندخواندگی از طریق سامانه مربوطه و توسط کارشناس معاونت امور اجتماعی در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش درخواست فرزندخواندگی در ملارد در سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان‌تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه درخواست‌های فرزندخواندگی در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ با رشد همراه بوده، گفت: درخواست‌های ثبت شده در سامانه فرزندخواندگی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

داود خادم افزود: با راه‌اندازی سامانه فرزندخواندگی از ابتدای مهر ماه سال گذشته به آدرس adoption.behzisti.net پروسه فرزندخواندگی هموارتر شده است.

او گفت: در سال ۹۹ کل درخواست‌های دریافتی، ۳۰ مورد بود که این آمار در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ دریافت شده و این نتیجه، نشان از آگاه‌سازی مردم و جامعه در خصوص مسئله فرزندخواندگی و پس از آن سهولت انجام این امور است که می‌تواند تاثیر شایانی بر روند فرزندپذیری بگذارد.

در ادامه مسئول واحد اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن تأکید بر اهمیت دارا بودن شرایط توسط افراد و خانواده‌های متقاضی بیان کرد: در پروسه واگذاری فرزندان سازمان مهمترین مسئله مورد نظر، بهبود شرایط کودکان است.

مریم طاهرخانی تصریح کرد: درخواست‌های ثبت شده در سامانه توسط کارشناس فرزندخواندگی این معاونت مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفته و تمامی مراحل از طریق پیامک به متقاضیان اعلام می‌شود.

او بیان کرد: پس از تکمیل مدارک و بررسی کارشناسی مواردی از جمله، بازدید منزل، بررسی سلامت روان، اجازه‌نامه دادگاه جهت اخذ سرپرستی موقت، طرح موضوع در کمیته فرزندخواندگی شهرستان و قرار گرفتن در لیست دریافت سرپرستی فرزندان انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار