علیرضا سعادت‌نیا:

جشنواره فیلم کودک ونوجوان از مدیریتی هدفمند برخوردار است

خبر گزاری پانا:علیرضا سعادت‌نیا گفت: مدیریت جشنواره کودک و نوجوان طی سال‌های اخیر از معدود مدیریت‌های موفق و با برنامه در بین جشنواره‌های داخلی کشورمان بوده است.

کد مطلب: ۱۱۹۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛علیرضا سعادت‌نیا نویسنده و کارگردان سینمای کودک درباره علل رونق جشنواره در سال‌های اخیر گفت: توجه به طیف‌های مختلف فیلمسازان باعث شد تا طی این سال‌ها سینماگران مختلف با سلیقه‌های گوناگون با کارهای جذاب و پرمخاطبی در جشنواره حضور داشته باشند.
سازنده فیلم «مصائب چارلی» که در دوره بیست و پنجم جشنواره کودک برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی شد، با اشاره به مدیریت صحیح برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد: مدیریت جشنواره کودک و نوجوان از معدود مدیریت‌های موفق و با برنامه در بین جشنواره‌های داخلی کشورمان بوده است و با برنامه عمل کردن در برگزاری این رویداد، سبب شده تا جشنواره طبق برنامه ریزی درست و منطقی پیش برود و فیلم‌ها به صورت منظم به نمایش دربیایند.
این کارگردان کودک در پاسخ به این پرسش که برای برگزاری بهتر جشنواره کودک چه پیشنهادی دارد، عنوان کرد: تشکیل اتاق فکر وتشکیل یک محل دائمی برای جشنواره کودک می‌تواند نقاط ضعف و کاستی‌های برگزاری هر جشنواره را رصد و برطرف کند.
وی اظهار داشت: در این اتاق فکر، باید از فیلمسازان با تجربه سینمای کودک دعوت به همکاری کرد چرا که به‌کارگیری خرد جمعی، به نفع رشد و اعتلای جشنواره و در نهایت سینمای کودک و نوجوان خواهد بود.
بیست‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار