ایفای نقش بهترین بازیگر جوان جشنواره عشق امریکا در فیلم سینمایی دختر ایران

همدان (پانا) - بازیگر کودک فیلم سینمایی شیر تو شیر بعد از 8 سال دوری از تصویر بار دیگر و با فیلم دختر ایران به دنیای تصویر بازگشت.

کد مطلب: ۹۴۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ایفای نقش بهترین بازیگر جوان جشنواره عشق امریکا در فیلم سینمایی دختر ایران

حسین قاسمی هنر در بیست و هفتم فروردین ماه سال ١٣٧٩ در شهر همدان به دنیا آمد و در یک خانواده ٥ نفره بزرگ شد.

او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد، در سال ٩٣ وارد دبیرستان نمونه دولتی حاجی بابایی همدان شد و در رشته تجربی به تحصیل پرداخت، در سال ٩٧ فارغ التحصیل شد و علی رغم مخالفت های پدر و مادر خود به دانشگاه هنر تهران راه یافت، در دانشگاه رشته نمایش عروسکی را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

قاسمی هنر در سال ٨٨ و در حالی که فقط ٩ سال داشت با بازی در فیلم پرواز مرغابی ها به کارگردانی علی شاه حاتمی وارد عرصه بازیگری شد و در این فیلم با بازیگرانی همچون مهران غفوریان، مهران رجبی، کیهان ملکی و رضا ناجی هم بازی بود.

قاسمی هنر در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان ١٣٩٠ که در اصفهان برگزار شد به عنوان بهترین بازیگر دانش آموز کشور برای بازی در فیلم سینمایی شیر تو شیر به کارگردانی ابراهیم فروزش و بازیگری ستاره اسکندری، لیلا اوتادی و هدایت هاشمی برگزیده شد، او همچنین توانست در جشنواره عشق لس آنجلس برای این فیلم تندیس بهترین بازیگر جوان را از آن خود کند.

.

قاسمی هنر در مجموعه تلویزیونی ١٠ قسمتی پیشواز به کارگردانی سعید ابراهیمی فر که در ایام دهه فجر سال ٩٠ از شبکه دوم سیما پخش شد و بازیگرانی همچون جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی میامی، محمدرضا رهبری در آن بازی کرده بودند نیز نقش آفرینی کرد.
حسین قاسمی هنر بعد از ٨ سال دوری از بازیگری در تصویر اخیراً، بار دیگر مقابل دوربین رفته و در فیلم سینمایی دختر ایران به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد و بازیگری کوروش تهامی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، آفرین عبیسی و علی استادی بازی کرده است.

این فیلم که حال و هوای جنگ در دهه ٦٠ را به تصویر میکشد در یزد فیلم برداری شده و به احتمال زیاد برای اولین بار در جشنواره ملی فجر اکران خواهد شد.

حسین قاسمی هنر موفقیت های خود در تمام مراحل زندگی را مدیون زحمت های پدر و مادرش می داند و همواره قدردان سید جلال اشکذری و جواد گنجی که او را برای بازی در فیلم دختر ایران یاری کردند، خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار