تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد؛ شروع کلاس‌ها از ۲۷ شهریور ماه

تهران (پانا) - دانشگاه تربیت مدرس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد؛ شروع کلاس‌ها از ۲۷ شهریور ماه

بر اساس تقویم پیشنهادی اعلام شده دانشگاه تربیت مدرس، زمان اخذ برنامه‌های درسی و تاریخ امتحانات از گروه‌های آموزشی و ثبت اطلاعات کامل دروس در سامانه گلستان از یکم تا ۲۰ تیرماه در نیمسال اول و یکم تا ۲۰ آذر ماه در نیمسال دوم اعلام شده است.

همچنین، انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، از شش تا ۱۰ شهریور در نیمسال اول و ۱۱ تا ۱۵ دی ماه در نیمسال دوم انجام خواهد شد.

زمان شروع کلاس‌های این دانشگاه نیز از ۲۷ شهریور ماه در نیمسال اول و ۱۶ بهمن‌ماه در نیمسال دوم خواهد بود. پایان کلاس‌های نیمسال اول نیز ۱۶ دی ماه سال جاری و پایان کلاس‌های نیمسال دوم ۱۹ خرداد ماه سال آتی خواهد بود.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: زمان حذف و تعویض دروس برای نیمسال اول در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ مهر ماه و برای نیمسال دوم در تاریخ‌های ۱ و ۲ اسفند ماه خواهد بود.

دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس می‌توانند در بازه زمانی ۴ تا ۱۶ دی ماه در نیمسال اول و ۷ تا ۱۹ خرداد در نیمسال دوم، ارزشیابی دروس خود را انجام دهند.

زمان برگزاری امتحانات دروس مدرسی و دروس تخصصی دانشجویان نیز به ترتیب ۱۸ تا ۲۳ دی ماه و ۲۵ دی تا ۷ بهمن‌ماه در نیمسال اول خواهد بود.

برای نیمسال دوم نیز، زمان برگزاری دروس مدرسی و دروس متخصصی در تاریخ‌های ۲۱ تا ۲۶ خرداد و ۲۸ خرداد تا ٩ تیر ماه انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار