برگزاری دوره ضمن‌خدمت برای مدرسان و عوامل اجرایی طرح یاریگران‌زندگی مدارس شهرستان‌های استان‌تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی‌و‌فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های‌استان تهران، از برگزاری دوره ضمن‌خدمت برای مدرسان و عوامل اجرایی طرح یاریگران‌زندگی مدارس شهرستان‌های‌استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن‌خدمت برای مدرسان و عوامل اجرایی طرح یاریگران‌زندگی مدارس شهرستان‌های استان‌تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: در راستای ترویج پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کسب مهارت‌های زندگی در مدارس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی دوره ضمن خدمت تخصصی با عنوان مهارت‌های ارتقائی به مدت18ساعت برای مدرسان و عوامل اجرایی طرح یاریگران زندگی بصورت غیرحضوری در سامانه Ltms پیش بینی شده و در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌کند، آموزش‌های این دوره و منابع مطالعاتی در کانال کانون یاریگران زندگی کشور می باشد.

او بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره بالا رفتن سطح آگاهی همکاران در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کیفیت‌بخشی به آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید است.

هاشمی افزود: طرح یاریگران زندگی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و با هدف پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر از سال تحصیلی99-98 در مدارس منتخب درحال اجراست که با توجه به هدف‌گذاری انجام شده پس از حضوری شدن مدارس در تمام مدارس قابل اجرا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار