مدارک لازم برای انجام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

تهران (پانا) - فرایند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 1400 از خردادماه آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارک لازم برای انجام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، برنامه سنجش سال جاری از خردادماه برای تمام نوآموزانی که در سال تحصیلی 1401-1400 وارد پایه اول خواهند شد، همچنین جامانده‌های سنجش سال تحصیلی گذشته، اجرا و ادامه فعالیت پایگاه منوط به نوبت‌دهی بر اساس دستورالعمل و رعایت حداقل تعداد تست شونده می‌باشد و با پیشنهاد کتبی ستاد هماهنگی سنجش استان و تأیید شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سنجش فعالیت پایگاه خاتمه می‌یابد.

زمان اجرای سنجش نوآموزان پیش‌دبستان بر اساس مصوبات ستاد سنجش استان و تأیید شورای سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی سنجش خواهد بود.

از جمله مدارک لازم برای انجام سنجش، اصل شناسنامه دانش‌آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل‌شده، یک قطعه عکس ۳ در ۴ و پرداخت مبلغ 5۰۰ هزار ریال است.

مراجعه نوآموز به دبستان محل ثبت‌نام و دریافت نوبت پایگاه سنجش، مراجعه به پایگاه سنجش و انجام ارزیابی‌های غربالگری اولیه و تکمیل بخش مربوط به غربالگری و ارجاع تخصصی در صورت نیاز از جمله مراحل سنجش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار