مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مرحله استانی برگزار شد

بوشهر(پانا)_مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بوشهر به میزبانی شهر کاکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مرحله استانی  برگزار شد

به گزارش پانا ، علی موحدی در آیین افتتاحیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با اشاره به وضعیت خاص کرونایی و محدودیت های اعمال شده گفت: مسابقات این دوره به صورت شیوه غیرحضوری انجام گرفت تا در چنین وضعیتی هم کار قرآن بر زمین نماند.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل قرآن، حفظ عمومی و ویژه، تفسیر قرآن، اذان، احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی به رقابت می‌پردازند
موحدی ادامه داد: از این تعداد ۲۳۷ پسر و ۱۴۱ دختر در شش رشته قرائت تحقیق و ترتیل قرآن، حفظ عمومی و ویژه، اذان و مداحی آثار خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده‌اند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: حدود 400 دانش آموز نیز در مرحله استانی رشته‌های احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه به میربانی شهرستان دشتستان با هم رقابت می‌کنند.
او گفت : پس از بررسی و داوری آثار، نتایج مسابقات در نیمه دوم خرداد اعلام و افراد برگزیده به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.
گفتنی است در پایان این آیین از امیر محمد محمودی، ابوالفضل عدالت‌خواه به عنوان فعالان قرانی و برگزیدگان برنامه تلویزیونی اسراء و همچنین از محمدطه کاظمی به عنوان فعال قرانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار