دانش‌آموزان بوشهری به مسابقات کشوری قرآن اعزام شدند

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تیم یازده نفره دانش‌آموزان این استان به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی به میزبانی استان کرمانشاه اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بوشهری به مسابقات کشوری قرآن اعزام شدند

محمود حق‌دوست اظهار کرد: در بخش پسران، علیرضا مصری از دوره تحصیلی متوسطه اول و امیررضا اسکندری و علی صابری از دوره تحصیلی متوسطه دوم، نمایندگان استان در رشته احکام این مسابقات هستند.

حق دوست افزود: محمدحسین عبدالهی از دوره تحصیلی متوسطه اول و‌ مجتبی حسین‌پناه از دوره تحصیلی متوسطه دوم در رشته انشای نماز رقابت می‌کنند.

حق‌دوست گفت: امین یزدان‌پناه در رشته فهم قرآن و علیرضا دباب و ابوالفضل پوزش در رشته نهج‌البلاغه همگی از دوره تحصیلی متوسطه دوم شرکت می‌کنند.

وی در خصوص تیم دختران گفت: رقیه بهزادی در رشته احکام، زینب قاسمی در رشته فهم قرآن و فاطمه پاک‌سرشت در رشته انشای نماز همگی از دوره تحصیلی متوسطه اول، مسابقه می‌دهند.

حق‌دوست خاطرنشان کرد: مسابقات بخش پسران از امروز ۲۸ مرداد شروع و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد و رقابت‌های بخش دختران از اول تا سوم شهریور در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

حقدوست گفت: استان بوشهر در بخش آوایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور صاحب رتبه چهارم قرائت توسط ابولفضل عدالت‌خواه قاری نوجوان منطقه کاکی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار