جزییات جلسه کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل دانش آموزی شهر تهران

تهران(پانا) - در اولین جلسه کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل دانش آموزی سال ۱۴۰۰ درباره حدود اختیارات کارگروه، شیوه خدمات رسانی حوزه حمل و نقل دانش آموزی و همچنین نرخ کرایه سرویس دانش آموزی صحبت شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جزییات جلسه  کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل دانش آموزی شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ،اولین جلسه کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل دانش آموزی شهر تهران با حضور محمدرضا ولی زاده؛ رئیس اداره توسعه انجمن های اولیا ومربیان وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان سازمان تاکسیرانی، نماینده شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان و نمایندگان اداره کل و سید صدرا خوش قدم رئیس؛ اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خوش قدم رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر از فعالیت های این کارگروه در سال گذشته، به برگزاری منظم جلسات کارگروه در سال جاری تاکید کرد و اظهار کرد: شفافیت در حدود اختیارات کارگروه ماده ۱۸ استان از موارد حائز اهمیت است.

وی همچنین به شیوه خدمات رسانی به خانواده ها در حوزه سرویس حمل و نقل دانش آموزی و وظایف هر یک از اعضای کارگروه اشاره کرده و خواستار هماهنگی بیشتر اعضای کارگروه در تسریع روند وظایف کارگروه به ویژه نماینده اولیا و مربیان و خانواده ها شد.

در ادامه جلسه فرهانی معاون برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران به فعالیت های این سازمان در شناسایی و بررسی صلاحیت پیمانکاران و رانندگان اشاره کرده و خواستار تعیین وضعیت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی آموزش و پرورش و اعلام به سازمان تاکسیرانی جهت شروع فعالیت های سرویس حمل و نقل از سوی این سازمان شد.

وی همچنین در خصوص نحوه تعیین نرخ کرایه سرویس دانش آموزی مطالبی را ارائه کرد.

سپس ولی زاده رئیس اداره توسعه انجمن های دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، سیاست های وزارت آموزش و پرورش را در حوزه سرویس دانش آموزی به اطلاع اعضا کارگروه رسانده و به نقش مهم خانواده در نظارت بر حمل و نقل دانش آموزی اشاره کرد.

در ادامه نجار رئیس اداره مالی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ، ضمن ارائه گزارش مالی از روند سرویس دانش آموزی در سال تحصیلی گذشته و همچنین معرفی شرکت های پیمانکار به مدارس در سال تحصیلی جاری به تشکیل کارگروه کارشناسی برای تعریف هزینه های بالاسری و نرخ کرایه سرویس حمل ونقل برای سال تحصیلی آینده پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار