نشست شورای آموزش و پرورش دماوند

دماوند(پانا)- دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند در سال 1400، جهت بررسی سه موضوع مهم انتخابات 28 خرداد،حضوری یودن امتحانات در پایه های نهم و دوازدهم، و سنددار شدن املاک آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای آموزش و پرورش دماوند

در راستای عمل به تفاهم‌نامه سه جانبه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یکی از مهم ترین موضوعات این جلسه، اموال غیرمنقول آموزش و پرورش دماوند و سنددار شدن املاک آن بود.

این امر در راستای عمل به وزیر آموزش و پرورش، و اجرایی کردن بخشنامه‌های اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است و پورفتحی بر سرعت بخشی در تعیین تکلیف وضعیت اسناد و تبدیل اسناد دفترچه ای، به تک برگ، با هماهنگی و همدلی مضاعف نهادهای مربوطه تأکید کرد.

در طی این مراسم گفته شد، پس از اجرای این طرح گزارشی کامل از عملکرد کمیته مستند سازی اموال غیرمنقول توسط کارشناسی حقوقی، املاک و حمایت قضایی از کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند ارائه شود.

همچنین برگزاری امتحانات نهایی سال تحصیلی 1399-1400 در چهار حوزه در سطح دماوند از این هفته دیگر محور شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند بود.

در این جلسه تاکید شد با برگزاری مطلوب امتحانات اولیا و دانش آموزان با آرامش خاطر در جلسات امتحان حاضر شوند.

ابوالفضل حلیم ‌زمهریر معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه این شهرستان، مهرداد پورفتحی مدیر آموزش و پرورش دماوند، عباس صفری شهردار و ابوذر نادری رئیس شورای شهرستان دماوند نیز در این مراسم شرکت داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار