رخشانی‌مهر: عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است

تهران ( پانا) - معاون وزیر در پیامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، این عید فرخنده را جلوه‌ای از وحدت و خیراندیشی هموطنان دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر به مناسبت حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند مهربان را سپاس می‌گزاریم که به ما بندگان توفیق داد که یک ماه بر خوان نعمت و رحمت بیکرانش مهمان باشیم و بر آستان کرمش سرنهاده و مراتب عبودیت را به جا آوریم.

عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است، عید فطر روز زایش دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در جان‌های پاک و بیدار است. عید فطرت های روشنی ، که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏‌گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می زداید .

در روزها و شب‌های با عظمت ماه مبارک رمضان که در لیالی قدر به اوج مبارکی و منزلت رسید، نوای همدلی مردم عزیزمان در سراسر کشور به گوش می‌رسید که سفره‌های احسان و نیکوکاری را به زیباترین صورت‌ها گسترده و در ایام سخت شیوع ویروس کرونا دست گیر و یاری رسان یکدیگر بودند و این جلوه وحدت و خیراندیشی در روز عید فطر به شکوه و شادمانی نمایان می شود.

نظام تعلیم و تربیت که همواره از برکات و سخاوت مردم نیکوکار و خیّر بهره‌مند شده است در ماه ضیافت الهی نیز چون گذشته با همراهی مردم نیک اندیش در پویش آجرهای مهربانی» از این برکت بی نصیب نماند و انشاالله به لطف پروردگار این مشارکت و همراهی خالصانه تداوم یابد.

اینک در هنگامه پایان ماه خدا و حلول ماه شوال ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه‌دار، عید سعید فطر و پایان یک ماه روزه‌داری را خدمت هم‌وطنان عزیز، خیّرین و همکاران گرامی تبریک عرض می‌نمایم و سلامت و توفیق روزافزون عزیزان را از پروردگار متعال مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار