معاون وزیر:

امیرسپهبد علی صیاد شیرازی در راه دفاع از اسلام حماسه‌‌ها آفرید

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت «امیرسپهبد علی صیاد شیرازی»، وی را یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بر شمرد که در راه دفاع از اسلام و میهن عزیزمان حماسه‌‌ها آفرید.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
امیرسپهبد علی صیاد شیرازی در راه دفاع از اسلام حماسه‌‌ها آفرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر با صدور پیامی به مناسبت سالگرد شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی یاد و خاطره وی را گرامیداشت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

بیست و یکم فروردین ماه هرسال یادآور شهادت بزرگ مردی از تبار شجاع‌دلان و فرماندهان جان برکف این سرزمین است که مجاهدانه و مخلصانه تمام هستی خویش را در راه دفاع از وطن و آرمانهای والای انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهاد و شهادت کمترین مزد ایثار و رشادت های این مجاهد بزرگ بود .

امیر سپهبد علی صیاد شیرازی امیر سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداکار میهن، نامی پرافتخار و جاودانه است که با هشت سال دفاع مقدس و دلاوری ها و از خودگذشتگی ها، عجین می باشد آوازه رشادت ها و جانفشانی‌ های او در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

ایشان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است که در مسئولیت‌های مختلف دوران‌ های حساس پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و مقابله با ضد انقلاب و منافقین کوردل حماسه‌هایی ماندگار خلق کردند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و ادای احترام به مقام شهیدان، جانبازان و ایثارگران، تاکید می‌کنم ملت شهیدپرور ایران اسلامی، راه پرافتخار و نورانی شهید «امیر سپهبد علی صیاد شیرازی» و سایر شهدای عزیز ایران اسلامی را تداوم بخشیده و ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار