تاکید دادستان زنجان برتعیین تکلیف کالاهای سازمان فروش و اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام

زنجان (پانا) - دادستان زنجان بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای موجود در انبارهای سازمان فروش و اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید دادستان زنجان برتعیین تکلیف کالاهای سازمان فروش و اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در ادامه بازدید از مراکز و نهادهایی که مشکلاتی در انجام وظایف دارند ابتدا با حضور در انبار ستاد اجرایی فرمان امام که معاونین دادستان، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام حضور داشتند، پس از بازدید از بخشهای مختلف این انبار و بررسی فرایند ثبت و فروش اموال گفت: همه اموالی که تحویل این دو نهاد می شود بایستی در بدو ورود به انبار کلیه مشخصات، تعداد قطعات و اطلاعات جامع آنها بصورت دقیق هم در سامانه و هم در دفتر ثبت و برای آنها قبض انبار صادر شود.

وی تاکید کرد: اموالی که بیش از 6 ماه از تحویل و نگهداری شان گذشته بایستی هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند، چرا که برخی از این اموال مصرفی و فاسد شدنی هستند که باید جلوی این خسارات و تضییع بیت المال گرفته شود.

در این بازدید همچنین دستورات لازم از سوی دادستان مرکز استان به ستاد مذکور جهت تعیین تکلیف خودروهای لیزینگی در بازه زمانی حداکثر1 ماهه صادر شد.

کرمی در این بازدید با انتقاد از نحوه ثبت اطلاعات اموال انبار تاکید کرد: ستاد موصوف بایستی سریعاً نسبت به الصاق برچسب حاوی مشخصات جامع کالا به همراه کد انبار بر روی تمامی کالاها اقدام کنند.

دادستان زنجان با تأکید بر این موضوع که همه اموال به محض اینکه مشخص شد در تملک ستاد اجرایی است بایستی سریعا به انبار این سازمان بصورت متمرکز در مرکز استان انتقال داده شود که برای این امر نیازمند اختصاص انباری بزرگ و تخصصی است.

کرمی در ادامه همچنین از انبار سازمان فروش و اموال تملیکی استان نیز که در شهرک صنعتی زنجان واقع شده بازدید و ضمن نظارت بر بخشهای مختلف انبار و اموال کشف شده گفت: با توجه به حجم زیاد مکشوفات و تنوع اموال در این محل که بخشی مصرفی و تاریخ انقضاء محدود دارند نیازمند رسیدگی سریع به پرونده و اجرای احکام هستیم که تعزیرات حکومتی بایستی به این امر مهم توجه و دقت لازم کند.

وی در این بازدید خطاب به مدیریت سازمان تاکید کرد: با توجه به وجود برخی کالاهای مهم و دارای ارزش ریالی و در جهت جلوگیری از تضییع اموال دولتی می بایست سازمان اخیر الذکر نسبت به تعیین تکلیف آنها از جمله گوشی های موبایل، طرح کد قابلیت ریجستری ندارند اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار