با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش آذربایجان شرقی برگزا ر شد ؛

جلسه هماهنگی کمیته های ستاد بزرگداشت مقام معلم سال 1400

تبریز(پانا) - با حضور معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی کمیته های ستاد بزرگداشت مقام معلم سال 1400 در تالار معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی کمیته های ستاد بزرگداشت مقام معلم سال 1400

کیانوش عطائی با اشاره به اینکه امسال به علت محدودیتهای کرونایی با سالهای قبل تفاوت دارد گفت: دو سال است که جلوه های جدیدی از ایثار و فداکاری فرهنگیان به وفور دیده شده است. خدمت به جامعه فرهنگی و دانش آموزان از وظایف ذاتی ماست و برای حمایت از آنها باید با وجود تمام محدویت های ناشی از بیماری کرونا با هماهنگی و یکدلی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را به بهترین وجه برگزار کنیم.

وی افزود: معلمان، ایثارگری کرده اند و به نوعی باید پاسخگوی این ایثارگری باشیم. آنها با کمال تعهد و صداقت به انجام وظیفه چه بصورت مجازی و چه بصورت حضوری مشغولند. رضایت مندی معلمان، ضرورت تکریم همکاران بازنشسته فرهنگی، بانوان فرهنگی سرپرست خانواده، شهدای فرهنگی و ... باید جزو برنامه های این ستاد باشد.

عطائی در مورد نحوه انتخاب 20 همکار منتخب در قالب جلوه های ویژه معلمی، ملاک قضاوت را محتوای آثار و اقدامات بیان کرد و گفت: برای انتخاب این معلمان 35 داور که هیچ ارتباطی با هم نداشتند به قضاوت پرداختند و در نهایت ممکن است از یک منطقه 3 همکار منتخب و از منطقه دیگر هیچ همکاری انتخاب نشده باشد.


در ادامه این جلسه رئیس امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش به نحوه انتخاب معلمین منتخب در قالب جلوه های ویژه معلمی اشاره کرد و افزود: تمامی معلمین چه رسمی، پیمانی، حق التدریس و حتی معلمین بازنشسته شاغل در آموزش و پرورش از مدارس دولتی، غیر دولتی و خاص توانستند متقاضی شرکت در این برنامه باشند.
علی عبدلی گفت: از بین 15 هزار و 402 نفر متقاضی که 10 هزار و 82 نفر زن و 5 هزار و 320 مرد بودند؛ بعد از انتخاب در مراحل مدرسه ای و منطقه ای 20 نفر (10 زن و 10 مرد) به عنوان معلمین منتخب در قالب جلوه های ویژه معلمی معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار