رونمایی از کتابخانه مجازی« سیر مطالعاتی» هسته گزینش آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل(پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از کتابخانه مجازی«سیر مطالعاتی» هسته گزینش آموزش و پرورش این استان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتابخانه مجازی« سیر مطالعاتی» هسته گزینش آموزش و پرورش استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این رونمایی گفت: این کتابخانه مجازی در راستای تحقق فرمان 6 ماده ای امام راحل در خصوص ارائه دانش و شفاف سازی برای داوطلبان ورود به دستگاه های دولتی طراحی شده است.

او اقدام هسته گزینش در ایجاد این کتابخانه را با ارزش دانست و اظهار کرد: انتخاب و بکارگیری نیروی انسانی کارآمد بر اساس علم و دانش روز، یکی از اولویت های آموزش و پرورش است.

داریوش افروز، مدیر هسته گزینش آموزش وپرورش استان نیز در تبیین اهداف طراحی این کتابخانه مجازی گفت: این کتابخانه متشکل از 35 جلد کتاب است که پیشتر از این داوطلبان می بایست خودشان این منابع را تهیه می‌کردند یا دستگاه های اجرایی در اختیارشان قرار می دادند که البته این موضوع مشکلاتی را هم به‌همراه داشت.

او صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در دست بدست شده منابع را از جمله محسنات این کتابخانه مجازی عنوان کرد.

مدیر هسته گزینش آموزش وپرورش استان اقدام هسته گزینش استان را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص «صرفه جویی در قالب تولید» عنوان کرد و گفت: در طراحی و پیاده سازی این کتابخانه که تمامی دستگاه های اجرایی استان نیز می توانند از آن بهره‌مند شوند، اداره‌های راهبری مکاتبات و اسناد و همچنین اداره فناوری اطلاعات و آمار نیز همکاری خوبی با هسته گزینش داشتند.

افروز در بخش دیگری از سخنانش گفت: این نرم افزار در پرتال هسته گزینش آموزش و پرورش بارگذاری خواهد شد تا داوطلبان ورود به دستگاه های مختلف بتوانند بدون هیچ هزینه ای از آن استفاده کنند.

او از تدوین تحقیق جامع«بررسی اقدامات زیر بنایی با اولویت برای تحول و پیشرفت فرآیند گزینش» خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات این تحقیق جامع که در کشور به هسته گزینش استان محول شده بود، پس از مصاحبه با دبیران هیات عالی دستگاه های اجرایی استان جمع آوری و تدوین شده است.

مدیر هسته گزینش آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه این تحقیق می تواند پایه و اساس تحول در گزینش دستگاه های اجرایی کشور شود، گفت: هسته گزینش استان اردبیل به عنوان سرگروه بررسی تاثیر تکنولوژی در بین دستگاه های اجرایی کشور انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار