مدیرکل آموزش و پرورش استان:

تلاش ما مشارکت حداکثری «رای اولی» ها در انتخابات است

زنجان (پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه کمیته مشارکت سیاسی اعلام کرد شرکت در انتخابات یکی از ضروریات زندگی در عصر حاضر می باشد و تلاش ما مشارکت حداکثری «رای اولی» ها در انتخابات است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ما مشارکت حداکثری «رای اولی» ها در انتخابات است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شرکت در انتخابات یکی از ضروریات زندگی در عصر حاضر می باشد و تلاش ما مشارکت حداکثری «رای اولی» ها در انتخابات است.

وی افزود: نفس مشارکت و انتخابات برای ما مهم است و انتخابات نماد دخالت مردم در سرنوشت جامعه شان به شمار می رود که در این راستا وظیفه آموزش و پرورش بسترسازی فرهنگی برای این امر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، پرشور شدن فضای انتخاباتی را جزو تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و اضافه کرد: ایجاد فضای پر از شور و نشاط اجتماعی خصوصا در بین دانش آموزان یکی از اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت است و این دقیقا در نقطه مقابل خواست دشمنان است که می خواهند فضای ناامیدی را در جامعه ما ترویج دهند.

مظفری آموزش نحوه تعامل و مشارکت سیاسی و اجتماعی را جزو یکی از ساحت های مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: در راستای توسعه و نهادینه کردن ساحت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان، برنامه ریزی های خاصی صورت گرفته تا دانش آموزان را نسبت به سرنوشت خود و جامعه آشنا کرده و بسترهای مشارکت اجتماعی را فراهم آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر اجرایی شدن سریع برنامه های کمیته مشارکت سیاسی آموزش و پرورش افزود: با وجود شرایط کرونایی و لحاظ پروتکل های بهداشتی، بایستی تمهیدات لازم در خصوص مشارکت حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان به کار گرفته شود تا شاهد انتخابات پرشوری باشیم.

وی از تمامی مسئولین ذیربط خواست برنامه های اجرایی خود در راستای ورود «دانش آموزان رای اولی» به ساحت انتخابات را اعلام و زمینه های لازم را در فضای مجازی فراهم نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار