با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان؛

جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان در سال تحصیلی جدید در محل سالن شهید تجلی اداره کل با حضور مدیرکل و سایر اعضای ستاد ثبت نام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری در جلسه ستاد ثبت نام مدارس استان زنجان، فرآیند ثبت نام دانش آموزان را به عنوان یکی از مسائل اصلی در جهت جلب رضایت مخاطبین قلمداد کرد و گفت: از تمام ظرفیت ها در جهت کاهش چالش های پیش رو در حوزه ستاد ثبت نام استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن اشاره به شرایط حساس کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا و فشار بر اقشار آسیب پذیر؛ بر ضرورت نظارت کامل بر روند ثبت نام در ابعاد مختلف از جمله مالی تاکید کرد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد جلسات هدایت تحصیلی برای راهبردی فرایند هدایت تحصیلی به صورت منظم در تمامی مناطق و نواحی برگزار گردد.
مظفری در پایان تاکید کرد: ضرورت دارد دوره آموزشی در خصوص نحوه ثبت نام دانش آموزان، برای همکاران در اسرع وقت انجام شود.
تشکیل جلسه در مناطق جهت هماهنگی بیشتر، نظارت دقیق بر روند ثبت نام و رعایت زمانبندی ثبت نام از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر کل در این جلسه بود.

شایان ذکر است اعضای ستاد ثبت نام نیز در ادامه جلسه پیشنهاداتی را در خصوص کیفیت بخشی به روند ثبت نام دانش آموزان در سال جدید ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار