برگزاری جشنواره بهارانه های شاد با محوریت ضیافت الهی در بهار قرآن

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری جشنواره بهارانه های شاد با محوریت ضیافت الهی در بهار قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره بهارانه های شاد با محوریت ضیافت الهی در بهار قرآن

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین شادکام با اشاره به برگزاری جشنواره بهارانه های شاد با محوریت ضیافت الهی در بهار قرآن اظهار کرد: این جشنواره با هدف جریان سازی و تجمیع فعالیت‌ها و پویش های بهارانه سازمان دانش آموزی جهت برنامه ریزی و اجرا به ادارات آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است.

‏وی از گرامیداشت ایام الله و مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین تقویت مهارت های معرفتی دانش آموزان از طریق اشاعه فرهنگ روزه داری و تکریم روزه داران به عنوان اهداف برگزاری این جشنواره نام برد و تصریح کرد: ارتقای سطح مشارکت اعضا در فعالیت ها، توانمندسازی و افزایش قابلیت های فردی و گروهی اعضا در فضای مجازی و شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان و مربیان از جمله دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعضای پیشتاز تمام دوره‌های تحصیلی، مربیان پیشتاز و خانواده اعضا و مربیان تشکل پیشتازان به عنوان سه گروه مخاطب برگزاری این جشنواره نام برد و گفت: این جشنواره در بستر سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد به آدرس parvareshi4@ برگزار خواهد شد.

شادکام با بیان اینکه مخاطبان می توانند از طریق سامانه ساپ و سایر بسترهای فضای مجازی از شروع جشنواره مطلع شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر از محتوای توجیهی این جشنواره مندرج در کانال مربوطه استفاده می کند، افزود: مخاطبان طبق محورهای موضوعی اعلام شده نسبت به تولید آثار اقدام می‌کنند و آثار خود را از طریق سازمان دانش آموزی شهرستان و منطقه به گروه های تشکیلاتی شبکه شاد در مناطق و استان ارسال می کنند.

وی افزود: آثار منتخب بر اساس اولویت ورود و سهمیه ابلاغی در کانال ساپ بارگذاری می‌شود و منتخبین با رای مستقیم دانش آموزان انتخاب و از نفرات برتر در مراسم اختتامیه تقدیر می شود.

شادکام در خصوص مهلت ارائه آثار در این جشنواره و شرایط و ضوابط ارسال اثر تصریح کرد: مهلت ارسال آثار برای هر پویش به صورت جداگانه و نیز شرایط و ضوابط ارسال آثار در هرکدام از این پویش ها در دستورالعمل ارسالی به ادارات آموزش و پرورش ذکر شده است که مخاطبین می توانند جهت اطلاع از این موارد به کانال های اطلاع رسانی فوق مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار