رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس دانش آموزی شهر تهران:

مطالبه همه دانش آموزان لغو امتحانات حضوری است

تهران (پانا) - کرونا ویروس مسائل عدیده ای را برای همه به وجود آورد؛ از جمله این مشکلات؛ تحت تاثیر قراردادن شرایط تحصیل دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه همه دانش آموزان لغو امتحانات حضوری است

علی محمد بقاع چهره برق؛ رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس دانش آموزی شهر تهران در گفت و گو با پانا گفت: ویروس کرونا در سالی که گذشت لطمه بزرگی به جامعه و روحیه دانش آموزان و خانواده ها وارد کرد. این ویروس مشکلات فراوانی برای مردم به وجود آورد. ازجمله این مشکلات می توان به تحصیل دانش آموزان اشاره کرد. دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند درس را مجازی می‌خوانند ولی امتحانات را باید حضوری بدهند. با توجه به آموزش و زمان محدود و مشکلات فضای مجازی وظیفه دانش آموزان سخت تر از سال های قبل می شود که حضور فیزیکی در کلاس درس داشتند.
او افزود: امسال در واپسین لحظات برگزاری کنکور، امتحانات نهایی و انتخاب رشته دانش آموزان ما شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس هم خواهیم بود؛ که این بدین معناست شرایط کرونا بسیار وخیم تر خواهد شد.
بقاع چهره برق اضافه کرد: اگر دانش آموزی مبتلا به ویروس کرونا باشد؛ چطور می‌تواند رشته خود را درست انتخاب کند. چطور می‌تواند به خوبی برای کنکور و امتحانات نهایی درس بخواند. قطعا با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهد شد. امروزه ما دانش آموزان یک مطالبه واحد داریم که امتحانات حضوری لغو شود .
این دانش آموز خاطرنشان کرد: آموزش مجازی مساوی است با امتحانات مجازی، برگزاری امتحانات حضوری شرایط کرونا را وخیم تر خواهد کرد. حتی اگر تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، مسیر تردد دانش آموزان به حوزه های امتحانات باعث افزایش و انتقال ویروس کرونا خواهد شد.
رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس دانش آموزی شهر تهران در پایان افزود: از وزارت آموزش و پرورش تقاضا داریم که نسبت به درخواست دانش آموزان، مبنی بر لغو امتحانات حضوری مساعدت داشته و حافظ سلامتی دانش آموزان باشد.

*خبرنگار دانش آموز مجید سعیدی گرکانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار