فرماندار اسلامشهر:

مردم با اطلاع و شناخت کامل در انتخابات 1400شرکت کنند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر عنوان کرد هیچ کس حق ندارد سلیقه خود را در انتخابات بیست و هشتم خرداد1400 به مردم تحمیل کند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم با اطلاع و شناخت کامل در انتخابات 1400شرکت کنند

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنانی در چهاردهم خرداد سال 83 فرمودند، در مکتب سیاسی امام(ره)، رأی مردم به معنای واقعی کلمه تأثیر می‌گذارد و تعیین کننده است و این نشان‌دهنده کرامت و ارزشمندی رأی مردم است.

او با بیان اینکه حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور نیز بارها در سخنان خود احترام به صندوق رأی و رأی مردم، را نشان دهنده‌ رشد و بلوغ سیاسی در کشور عنوان کرده، افزود: احزاب و جبهه‌های قانونی مشروط به ارائه معرفی نامه می‌توانند در شهرستان فعالیت سیاسی، انتخاباتی داشته و لیست‌های مورد حمایت خود را در موعد مقرر تبلیغات اعلام کنند و در نهایت هر آنچه رأی مردم باشد برای همگان قابل احترام و ملاک عمل خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه از مردم شهرستان درخواست داریم با اطلاع و شناخت کامل از نامزدها بویژه در انتخابات شوراها شرکت کنند، ادامه داد: مصادیق قانونی برای تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها توسط هیأت های اجرایی و نظارت نیز مشخص بوده و در حال حاضر نیز با دقت نظر بالا بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت اجرایی در حال انجام است.

خبرنگاردانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار