معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور:

بحران کرونا به شغل پرستاری معنای تازه ای بخشید

نیشابور ( پانا)- معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در سفر معاون پرستاری وزارت بهداشت به نیشابور تاکید کرد بحران کرونا و فداکاری های کارکنان درمان و به ویژه پرستاران، معنای تازه ای به پرستاری بخشید.

کد مطلب: ۱۱۷۴۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بحران کرونا به شغل پرستاری معنای تازه ای بخشید

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، علیرضا قامتی ضمن اشاره به تغییر شاخص های حوزه بهداشت و درمان نیشابور و مساعدت های وزارت بهداشت و خیران سلامت افزود: مفتخر هستیم در کمتر از ۶ سال تعداد تخت های بیمارستانی را به ۲ برابر افزایش داده ایم و از ۳۲۰ تخت بیمارستاتی به ۶۲۰ تخت بیمارستانی رسیده ایم که از این میان ۵۴۰ تخت فعال و ۸۰ تخت آماده بهره برداری است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بحران کرونا میزان خدمات بهداشت و درمان ۳ برابر قبل شده است و این در حالی است که تعداد بیمارستان و نیروی انسانی و تجهیزات متناسب با جمعیت تحت پوشش هم خوانی ندارد و این امر فشار را بر کارکنان بهداشت و درمان مضاعف می کند.

وی با تشکر از حمایت های وزیر بهداشت و معاونان وزارت و همچنین رئیس علوم پزشکی نیشابور و تیم مدیریتی دانشکده تصریح کرد: دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه ای در یک سال در شرایط تحریم کشور و همچنین توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بحران کرونا توسط خیران نشان داد که خیران و مسئولان همگام و همدل باهم در بحران کرونا اقدام کرده اند.

قامتی در پایان از مسئولان وزارت بهداشت خواست که مساعدت و یاری بیش از پیش جهت ارتقای زیرساخت های بهداشت و درمان و افزایش تعداد بیمارستان های نیشابور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار