دبیر آموزشگاه هیأت امنایی ام ابیها (س)، آموزش و پرورش اسلامشهر:

نهضت خیرخواهانه معلمین آموزش و پرورش

اسلامشهر (پانا) - معلمین آموزش و پرورش اسلامشهر هم که در هرزمان و در فعالیت‌های خیرخواهانه پیشگام هستند در ایام کرونا در کنار برنامه‌های مسئولان، با هماهنگی و برنامه‌ریزی و شناسایی دانش‌آموزان نیازمند، به هر نحوی که توانستند دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نهضت خیرخواهانه معلمین آموزش و پرورش

زهرا عباسی مهر، دبیر ادبیات دبیرستان هیأت امنایی ام ابیها (س)، آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه با شرایط تحصیل دانش‌آموزان در یک سال گذشته و در فضای مجازی اظهار کرد: آموزش‌های مجازی یا همان غیرحضوری و آنلاین به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از ۹۰ درصد آموزش‌های کشور را در برگرفت و درواقع اگر فضای مجازی نبود بعملاً تحصیل و علم نه تنهادر ایران بلکه در کل دنیا به‌ خاطر شیوع این ویروس تعطیل می‌شد.

او افزود:در این میان عدم آشنایی دانش‌آموزان به تحصیل در فضای مجازی در روزهای اولیه،عدم دسترسی به گوشی و تبلت و استفاده همزمان چند دانش‌آموز از یک گوشی، مشکلات قطع اینترنت و سایر موارد به عنوان مشکلات این حوزه بود و هنوز هم در بعضی از اوقات با موارد مذکور درگیر هستیم.

این دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد:با توجه به مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و دارای شرایط خاص که توانایی تأمین هزینه خرید گوشی یا تبلت را نداشتند،اقدامات خوبی در طول یک سال گذشته انجام شد،از جمله، مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر، خیرین و سایر مسئولان با هدف بهره‌مندی این دانش‌آموزان از بستر شبکه شاد و فضای مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌های کم‌بضاعت با سایر دانش‌آموزان کشور، مجدانه پیگیر موضوع تهیه تبلت یا گوشی شده و رایزنی با سازمان‌ها و نهاد‌های خاص انجام شد.

عباسی مهر تأکید کرد: معلمین آموزش و پرورش اسلامشهر هم که در هرزمان و در فعالیت‌های خیرخواهانه پیشگام هستند در ایام کرونا در کنار برنامه‌های مسئولان، با هماهنگی و برنامه‌ریزی و شناسایی دانش‌آموزان نیازمند، به هر نحوی که توانستند دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند، و بعضی از معلمان گوشی هوشمند خریدند و به کودکان کم‌بضاعت اهدا کردند.

او اذعان کرد:دانش‌آموزانی را که قادر به تهیه تلفن همراه و تبلت برای آنها نشدیم را در قالب جزوات و سی دی‌های آموزشی به صورت رایگان تحت پوشش آموزش غیر حضوری قرار دادیم.

عباسی مهر خاطرنشان کرد: بسیاری دیگر از همکاران ما در آموزش و پرورش منطقه هم به صورت حضوری و داوطلبانه به خانه‌های دانش‌آموزان رفتند و تدریس خود را انجام دادند تا وقفه‌ای در آموزش آینده‌سازان میهن اسلامی صورت نگیرد.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار