صدور مجوز فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر از صدور مجوز فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه منطقه از سوی دفتر تشکیلات فرهنگی،سیاسی و اجتماعی سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور مجوز فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه آموزش و پرورش اسلامشهر

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به‌دلیل شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت‌های آموزشی ‌ و پرورشی مدارس احداث و تاثیر مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی، در مناطق از نقش بسزایی برخوردار است.

او در ادامه افزود: از جمله اهداف مهم تأسیس این مرکز، ارتقاء سطح سلامت روان دانش‌آموزان، کاهش مشکلات موجود شرایط تحصیل در دوران کرونا، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های نوپدید و کمک به بهبود روابط والدین با یکدیگر و فرزندان آنها است.

زارعی تصریح کرد: مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه آموزش و پرورش اسلامشهر با بهره‌گیری از افراد متخصص و دارای تحصیلات دانشگاهی در بالاترین سطوح در زمینه های روانشناسی، مشاوره، روان‌سنجی، بازی‌درمانی و اختلالات یادگیری، بسته به نوع مشکلات ارجاع شده به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

او تأکید کرد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری روند تحصیل دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری است، مدیریت و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در راستای ماموریت‌های خود زمینه‌سازی لازم برای اجرای فعالیت راهنمایی، مشاوره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی را با بهره‌گیری از مشاوران مدارس به شکل غیرحضوری به خصوص در بستر شبکه شاد را فراهم آورده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: مشاوران در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه با درک نیازهای روان‌شناختی دانش‌آموزان و اولیاء ضمن اولویت‌بندی محتواهای دریافتی، مراتب را به فوریت در اختیار دانش‌آموزان و اولیا به‌ طور مستمر از طریق تماس تلفنی، فضای مجازی و در مواردی هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری قرار می‌دهند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار