درمدرسه تراز انقلاب ، یک نفر ابلاغ تربیتی دارد اما همه تربیت را ابلاغ می کنند

عسلویه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت در مدرسه تراز انقلاب اسلامی ، یک نفر ابلاغ امورتربیتی دارد اما همه دبیران و مربیان و کادر آموزشی و پرورشی آن آموزشگاه ، امر مهم تربیت را وظیفه اصلی خود می دانند .

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
درمدرسه تراز انقلاب ، یک نفر ابلاغ تربیتی دارد اما همه تربیت را ابلاغ می کنند

به گزارش خبرگزای پانا ، علی موحدی در جمع فرهنگیان و طلایه داران تربیت شهرستان عسلویه اظهار کرد : در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدرسه افق 1404 « مدرسه تراز انقلاب اسلامی » نام برده و برای آن چشم انداز بسیار ارزشمندی درنظر گرفته شده است که لازم است جهت گیری همه ی برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی و آموزشی به سمت مدرسه تراز انقلاب باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مدرسه تراز انقلاب اسلامی، یک نفر ابلاغ امور تربیتی دارد اما همه دبیران و مربیان و کادر آموزشی و پرورشی آن آموزشگاه ، امر مهم تربیت را وظیفه اصلی خود می دانند .

موحدی ضمن تاکید بر نقش تربیتی کارکنان مدارس افزود: برای اینکه در امر تربیت که هدف غایی نظام تعلیم و تربیت هست موفق باشیم باید همه فرهنگیان خود را به تربیت نسل آینده ایران اسلامی، متعهد و در این راستا از همه ی توان و ظرفیت خود استفاده کنند.

موحدی ضمن تقدیر از همکاران آموزشی که با دلسوزی از هر فرصتی برای تربیت آینده سازان میهن اسلامی ، اهتمام جدی دارند گفت: با همراهی ، همدلی و هم افزایی همه ارکان تعلیم و تربیت و لحاظ ذائقه های دانش آموزان ، می توانیم در مسیر تربیت مطلوب دانش آموزان ، گامهای موثرتری برداریم.

گفتنی است در آئین تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان عسلویه ، علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، ائمه جمعه موقت شهر عسلویه ، مسوولین آموزش و پرورش و جمعی از مسوولین محلی حضور داشتند و در پایان از فعالان حوزه های پرورشی ، مشاوره ، بهداشت و تربیت بدنی این شهرستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار